انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۹۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع شیوع ویروس کرونا، در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ۹۹ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد جهت مطرح ساختن دغدغه، سوال و درخواست هایشان در این حوزه از مدیریت شهری نیز آغاز شد.


وی افزود: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ماه جاری، در مجموع ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند در موضوع شیوع ویروس کرونا با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار نموده اند که چهار هزار و ۸۴۱ شهروند، در لحظه تماس، توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی و پاسخگویی شده و درخواست های ۵۷۳ شهروند نیز برای پیگیری لازم، ثبت شده و به حوزه های مربوطه در شهرداری ارجاع شده است.


رمضانی فرخد ادامه داد: بیشترین درخواست های کرونایی شهروندان در تماس با ۱۳۷، مربوط به شورای شهر، سازمان اتوبوسرانی، منطقه ۲ و منطقه ۹ بوده است و ساکنان خیابان های اندیشه، طبرسی شمالی، شریعتی و هاشمیه، بیشترین درخواست را در این خصوص به ثبت رسانده اند.


وی در مورد پرتکرارترین درخواست های شهروندان نیز گفت: مسدود کردن شیر آبخوری ها، وسایل بازی، ورودی بوستان ها و فنس های ورزشی، توزیع ماسک و دستکش به رانندگان و تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، سمپاشی و ضد عفونی کردن معابر، تعطیلی ساخت و سازها، افزایش مدت زمان تخفیفات نقدی و تشکر از اقدامات شهرداری از جمله تعطیلی مترو و اتوبوسرانی، از جمله پرتکرارترین درخواست های شهروندان در موضوع شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->