نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۱۱۲۲
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس
مدیر تیم پرسپولیس خاطره شکست استقلال در انزلی را برای سرخپوشان تعریف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، افشین پیروانی بعد از بازی پرسپولیس و شمس آذر وقتی دید سرخپوشان در رختکن جشن گرفته اند خطاب به آنها گفت که فکر نکنید با این برد قهرمان شده ایم، استقلال این اشتباه را کرد جام را دو دستی به پرسپولیس داد.

پیروانی در واقع خاطره اولین دوره رقابت های لیگ برتر را برای شاگردانش تعریف کرد. او خطاب به سرخپوشان اظهار داشت: «در اولین دوره لیگ برتر استقلال در بازی آخر نیاز به یک تساوی داشت تا قهرمان شود اما آنها در حالی که هیچ کس فکرش را نمی کرد نتیجه را یک بر صفر به ملوان واگذار کردند و پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل فجرسپاسی قهرمان لیگ شد. به خاطر همین مسئله اگر از حالا فکر کنید قهرمان هستید مقابل مس امتیاز از دست می دهید و دو دستی قهرمانی را به استقلال خواهید داد. »

همچنین اوسمار هم حسابی نگران از پیش قهرمان بودن بازیکنانش است. 

اوسمار ویرا در قزوین برعکس شاگردانش خیلی از شکست شمس آذر ذوق زده نبود و سعی کرد شاگردانش را نیز توجیه کند که هنوز فصل برای آنها تمام نشده و فکر نکنند قهرمانی شان قطعی است. این مربی برزیلی بعد از جشن و پایکوبی سرخپوشان در قزوین آنها را فراخوانده و چند هشدار مهم داد.

اوسمار در جمع بازیکنانش گفت:«من هم مثل شما از این برد خوشحالم اما لازم است که بدانیم الان وقت جشن قهرمانی گرفتن نیست و زمانی باید این جشن را بگیریم که بازی آخر خود را هم در تهران برده باشیم. این را باید بدانیم که هواداران زیادی روز شنبه برای گرفتن جشن قهرمانی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد و باید کاری کنیم که در ورزشگاه با حضور همه تماشاگران جشن اصلی را برگزار کنیم. برای رسیدن به هدف نهایی فقط یک گام فاصله داریم و برای برداشتن این گام باید محکم و استوار باشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->