ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

خبر مهم و فوری برای بازنشستگان کشوری؛ برای دریافت بیمه تکمیلی جدید اقدام کنید (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۲۹۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
  • ۱
خبر مهم و فوری برای بازنشستگان کشوری؛ برای دریافت بیمه تکمیلی جدید اقدام کنید (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
در سال‌های گذشته، طرف قرارداد صندوق بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، شرکت آتیه سازان حافظ بود. اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند.

 به گزارش شهرآرانیوز، در سال‌های گذشته، طرف قرارداد صندوق بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، شرکت آتیه سازان حافظ بود. اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند.

در این راستا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی این خدمت می‌توانند برای ثبت آنلاین "درخواست برقراری و انصراف" از اول خردادماه به مدت سه ماه تا ۳۱ مردادماه طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۳ شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان خواهد رسید.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
انقدر اطلاع رسانی به بازنشسته های محترم ضعیفه که هر روز از جلوی شعبه و نمایندگیهای بیمه ملت رد میشم، میبینم یه تعداد پشت در پتو آوردند و از قبل از شروع ساعت کاری، جا گرفتند تا مدارکشون رو تحویل بدند.
در صورتیکه طبق قرارداد فیمابین صندوق بازنشستگی و بیمه ملت، قراره جمع اوری اسناد اینترنتی باشه.

کاش بجای این همه کاغذ بازی و ایجاد استرس برای این بزرگواران، تصمیمی اتخاذ بشه که هزینه امور درمانی این قشر از جامعه، رایگان و یا با حداقل مبلغ ممکنه باشه.
ضمنا همزمان دو شرکت مختلف به بازنشستگان قرار است خدمات بدند. هم آتیه سازان و هم بیمه ملت
دارو و دندان را اتیه سازان میدهد و الباقی رو بیمه ملت.
ایا ارایه همه تعهدات در یک شرکت بیمه ای، مقدور نبود؟
چرا سالمندی که درگیر چندین بیماریست، بدون وسیله و بدون اطلاع از تعهدات بیمه های مختلف باید سرگردان دور شهر به این بزرگی بچرخد تا دارویش را یک شرکت بیمه بدهد و ویزیتش را شرکت دیگر....
پیرمردی را دیدم که برای تحویل مدارک درمانی ای که جمعا دویست هزار تومان میشد ، صد هزار تومان به تاکسی اینترنتی پرداخت کرده بود.
فقط بخاطر اینکه در سایت صندوق بازنشستگی مهلت ۲۱ روزه ای برای تحویل مدارک درمانی اعلام کرده اند.

خواهش میکنم بیشتر به فکر سالمندان باشید.
دوره سالمندی ما هم نزدیک است...
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->