ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه

  • کد خبر: ۲۳۱۵۵۴
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از چهار میلیون نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر فرهیخته در کشور تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند که همه این افراد می‌توانند در رقابت انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سازمان تأمین‌اجتماعی شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن تقیانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار و هیئت همراه و با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در تشییع پیکر پاک ایشان و همراهانشان که نوعی قدردانی از شهدای خدمت بود، گفت: بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه در سال جاری از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی و با هدف تکریم و ارج نهادن به جایگاه والای این قشر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، شاخص‌هایی از جمله کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، موفقیت‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت‌ها و موفقیت‌های قرآنی، تعداد فرزندان، ایثارگری، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی، پیشرفت‌های تحصیلی و مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی برای انتخاب بازنشستگان نمونه در نظر گرفته شده است.

تقیانی، موفقیت‌های تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و هنری و قرآنی فرزندان بازنشستگان و مستمری‌بگیران را از دیگر شاخص‌های تأثیرگذار در فرایند انخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه عنوان کرد و گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه ۲۰ تیرماه سال جاری (۱۴۰۳) فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا حوزه‌های روابط‌عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و همچنین کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ثبت‌نام خود در این جشنواره را نهایی کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه در این جشنواره مقرر است از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان نمونه در استان‌ها تقدیر شده و از بین آنها ۱۵ نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه کشوری انتخاب و طی مراسمی با حضور مقامات کشوری تقدیر خواهند شد، خاطرنشان کرد: سازوکارهای لازم در راستای برگزاری هر چه بهتر و حضور گسترده این قشر معزز در جشنواره مذکور فراهم شده و همه بخش‌های سازمان برای برگزاری باشکوه این جشنواره خود را آماده کرده‌اند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->