از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۱۳۶۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تولد دختران چهارقلو در بیمارستان قائم(عج) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفتم  خرداد ۱۴۰۳ مادری که چهار قلو باردار بود در هفته ۳۳ ام بارداری به دلیل وضع حمل زودرس به بیمارستان قائم مراجعه و بلافاصله در بخش جراحی زنان بستری شد. این مادر که تحت نظر خانم دکتر تارا دوران بارداری پر خطر خود را سپری کرد با اقدام به موقع ایشان و تیم مجرب بیمارستان قائم(عج) هر چهار فرزند دختر خود را به سلامتی به دنیا آورد.

با توجه به زایمان زودرس و وضعیت تکاملی شان، چهار قلو‌ها برای مراقبت کامل در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان NICU  بستری هستند.
با توجه به مصوبه دولت شهید آیت الله رئیسی تمامی هزینه‌های درمانی این نوزادان رایگان می‌باشد.

از آن جا که این خانواده علاوه بر این چهار قلو دو فرزند پسر نیز دارند؛ و با توجه به شغل شریف پدر خانواده که راننده آژانس می‌باشد، لازم است مسئولین دستگاه‌های مختلف حمایت لازم از این خانواده را دریغ نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->