سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران
سرخط خبرها

پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

  • کد خبر: ۲۳۱۵۲۸
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
  • ۲
پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و دورتموند فینال لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم ومبلی لندن به مصاف هم می‌روند.

دو تیم با شرایط متفاوتی پا به زمین مسابقه می‌گذارند. رئالی‌ها با قهرمانی در لالیگا به این فینال رسیده اند و زنبور‌های وست فالن، بعد از ناکامی در بوندس لیگا امیدوارند فصل فوتبالی را حداقل با یک جام به پایان برسانند.

در رتبه‌بندی تیم‌های پرافتخار در لیگ قهرمانان اروپا، رئال با چهارده قهرمانی پادشاه فوتبال اروپاست و زنبور‌های آلمانی هم با یک قهرمانی و یک عنوان نایب‌قهرمانی در جایگاه هجدهم قرار دارند.

در صورتیکه پلیر برای شما اجرا نمی‌شود اینجا کلیک کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
0
0
خیلی بازی خوبی است
maziar
Canada
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
0
خیلی خیلی ممنون از پخش اختصاصی فینال ، عالی بود، هم کیفیت هم گزارش هم همه چی
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->