از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۷۱۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
مسوول مرکز اورژانس خواف از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در این شهرستان با پنج مصدوم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالرحمن مجددی با اعلام این خبر افزود: این حادثه امروز در کیلومتر ۲۹ محور خواف _تایباد (ابتدای جاده معدن) به وقوع پیوست که برای امدادرسانی به آن چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس سنگان، خرگرد، پایگاه هلال احمر و پایگاه اورژانس معدن به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو مصدوم که بعد از اقدام‌های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شدند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->