خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد
سرخط خبرها

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۳۱۸۰۳
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد برگزار شد
مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ظهر امروز در حسینیه رهروان روح الله مشهد برگزار شد.

به گزرش شهرآرانیوز، سی و پنج سال پیش در چنین روزی، روح خدا به خدا پیوست و امام خمینی (ره) پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت به مردمی که آنها را ولینعمت خود و انقلاب می‌دانست، دار فانی را وداع گفت.

اما آنچنان که برخی تصور می‌کردند، شمع وجود بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، خاموش نشد و امروز پس از گذشت سی و پنج سال، همچنان ارادت مردم به آن رهبر فقید باقی است و این ارادت را در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در جای جای کشور می‌توان دید.

اما در مراسمی که به همین مناسبت در حسینیه رهروان روح الله مشهد برگزار شد، جمع زیادی از مردم و مسئولان استان خراسان رضوی و مشهد گرد هم آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های آن پیر مراد و رهبر سفر کرده، تجدید عهد و پیمان کنند و بگویند هچنان بر سر آرمان‌هایی که در ابتدای پیروزی انقلاب با معمار انقلاب بسته بودند، پایبند هستند.

آمده بودند تا بگویند همچنان که گام نخست انقلاب را با همه سختی‌ها و مشکلات با رهبری آن رهبر فقید و نائب او با سربلندی گذراندند، در گام دوم انقلاب نیز با رهبری نائب امام، می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را به جایگاه شایسته و بایسته خود در جهان برسانند و برای شکل گیری نمدن نوین اسلامی زمینه سازی کنند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام «مهدی حسن زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: یاد و خاطره حضرت روح الله همچنان پاینده است و انقلاب اسلامی همچنان در مسیر آرمان‌های امام راحل حرکت می‌کند.

وی افزود: ملت ایران در همه مشکلات و فتنه ها، پای امام (ره) و آرمان‌های امام و انقلاب ایستادندو از پای ننشستند و هنوز هم این راه را با افتخار ادامه می‌دهند.

در ادامه این مراسم، آیت‌الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در سخنانی به بیان نکاتی درباره خصوصیات امام (ره) پرداخت.

پایان بخش این با مراسم نیز مدیحه سرایی و ذکر توسل حاج صادق آهنگران مداح اهلبیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->