عربستان سعودی: تمام کشورها را دعوت می‌کنیم فلسطین را به رسمیت بشناسند شهادت ۵ غیرنظامی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کاملا هریس: واشنگتن به تل آویو تعهد تزلزل ناپذیر دارد خبر، بمب است و ویران کرده ما را نیز، نصرالله! پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت سیدحسن نصرالله عراقچی: سید مقاومت با سلاح سنگرشکن ۵۰۰۰ پوندی اهدایی آمریکا به شهادت رسید بیانیه وزارت خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند بایدن از ترور سید حسن نصرالله دفاع کرد! حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی در تل آویو اردوغان: سیاست جنون اسرائیل باید مهار شود| کشورهای اسلامی موضع محکم‌تری اتخاذ کنند تل آویو زیر آتش موشک‌ها یمنی | فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها+ فیلم قالیباف: در کنار ملت مظلوم و عزیز لبنان خواهیم ایستاد محمود عباس شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله ۵ روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند نتانیاهو به سرزمین‌های اشغالی بازگشت پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت | ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد ارتش اسرائیل تجمع بیش از ۱۰۰۰ نفر را در مرکز سرزمین‌های اشغالی ممنوع کرد اعلام ۳ روز عزای عمومی در لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله آیت الله سیستانی، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت رئیس قوه قضاییه: موجودیت نامشروع رژیم اشغالگر رو به اضمحلال و ازاله است سوریه در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سه روز عزای عمومی اعلام کرد یمن: راه سید حسن نصرالله ادامه دارد
سرخط خبرها

وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان

  • کد خبر: ۲۳۱۸۰۸
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان
وزیر امور خارجه سابق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت و با خانواده آن شهید دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیسرا تورکوویچ وزیر امور خارجه سابق بوسنی و هرزگوین با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان شهادت وزیر خارجه شهید را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

شهید حسین امیرعبداللهیان در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در سفری رسمی به بوسنی، با خانم تورکوویچ وزیر خارجه وقت بوسنی و هرزگوین دیدار کرد.

همچنین محمد وسام عدنان، وزیر فرهنگ لبنان با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان به نمایندگی از دولت لبنان شهادت وزیر خارجه را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

پیش از این، بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان با حضور در منزل وزیر خارجه شهید مراتب تسلیت، همدردی و همبستگی خود را به خانواده وزیر فقید امور خارجه کشورمان ابلاغ کرد و ضمن قرائت فاتحه، برای این شهید طلب رحمت و مغفرت کرد.

البوسعیدی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های برجسته شخصیتی شهید امیرعبداللهیان، گفت: شهید نقش بزرگی را ایفا می‌کردند و با یکدیگر برای تعمیق روابط دوجانبه تلاش داشتیم و در این تعامل، او را فردی با اخلاق، شنونده و بسیار حکیم در مسائل مختلف دیدیم.

همسر شهید امیرعبداللهیان نیز در این دیدار از حضور وزیر امور خارجه سلطنت عمان تشکر کرد و وزیر فقید امور خارجه کشورمان را علاقه‌مند به توسعه روابط میان جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان دانست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->