آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۴ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۹۰ درصد از افرادی که وارد طلافروشی می‌شوند، به دنبال خرید طلای دست دوم هستند ارزان‌ترین موبایل‌های برند‌های مختلف کدام‌اند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) دوربین مداربسته، آرایشگاه زنانه در مشهد را به پلمب کشاند کام سهامداران بالاخره شیرین شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۴ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است هر گرم طلای ۱۸ عیار در مشهد چند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟ قیمت امروز طلا، دلار، سکه، ارز دیجیتال (۴ تیر ۱۴۰۳) | طلا ۳.۴ میلیون و دلار ۶۰ هزار تومان شد بخش‌نامه جدید بانک مرکزی؛ پرداخت وام اشتغال به هر نفر فقط یک بار قیمت خودرو‌های خارجی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | بنز ۲۰۱۳، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چگونه خودرو وارداتی بخریم؟ قیمت خودرو‌های داخلی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) متقاضیان دسته‌چک بخوانند | شرط جدید بانک مرکزی برای صدور دسته‌چک‌های صیادی سهم زنان از تسهیلات مشاغل خانگی چقدر است؟ شرایط رایگان‌شدن قبوض آب اعلام شد عرضه ۳۱ خودروی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه خودرو + جزئیات قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | هلو ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شد هشدار به مشترکان پرمصرف آب | آب شرب مشترکان بدمصرف با اطلاع قبلی قطع می‌شود مهمانی‌هایی که به خاطره تبدیل شدند | از هزینه گزاف ولیمه حاجیان تا سفره‌هایی که هر روز آب می‌روند قیمت امروز پرفروش‌ترین مدل‌های اپل، سامسونگ و شیائومی (۳ تیر ۱۴۰۳) خروج دوباره پول حقیقی از بازار سهام | گزارش وضعیت بورس (۳ تیر ۱۴۰۳) ارسال بیش از ۷۰۰۰ گزارش و شکایت فساد از سطح خراسان رضوی به بازرسی کل استان در سال ۱۴۰۲ رشد حدود یک‌درصدی قیمت طلا در بازار مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توضیحات رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۱۴۹
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
  • ۳
توضیحات رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
رئیس سازمان اداری و استخدامی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مصوبه ساماندهی کارکنان دولت، تغییر ساعات کاری ادارات و برگزاری آزمون‌های استخدامی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، میثم لطیفی رئیس ستزکان امور اداری و استخدامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مصوبۀ تغییر ساعات اداری و اینکه برخی دستگاه‌ها این مصوبه را رعایت نمی‌کنند، گفت: این مصوبه مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ است و همزمان با تغییراتی که در قانون نسبت به تغییر ساعات کاری ایجاد شده قرار شد که دستگاه‌های اجرای ساعت کاری خود را با آن تنظیم کنند پس مصوبه برای سال گذشته است و بخشنامه هم سال قبل ابلاغ شد اطلاعیه هم داد شد و صدا و سیما هم این را اعلام کرد و دستگاه‌ها مطلع هستند.

وی در پاسخ به این سوال که با کسانی که این مساله را رعایت نکنند چه برخوردی می‌کنید، گفت: طبیعتا دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود خواهند کرد ولی همه دستگاه‌ها مطلع هستند و مصوبه هم مربوط به هیات وزیران است و باید آن را اجرا کنند.

رئیس سازمان استخدامی درباره آخرین وضعیت مصوبه ساماندهی کارکنان دولت عنوان کرد: طبیعتا در این زمینه مجمع و شورای نگهبان باید نظر دهند و در این مرحله ما دیگر مداخله‌ای نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بحثی را آقای مخبر به بنده امر فرمودند که با توجه به بحث انتخابات و لزوم نظارت بهتر برای انتخابات مجموعه‌ای را برای رصد دستگاه‌های اجرای تشکیل دهیم که رصد کنند این دستگاه‌ها در ایام انتخابات به هیچ وجه از امکانات دولتی استفاده نکنند در سازمان استخدامی این مجموعه را ایجاد کردیم که رصد کنند از این امکانات به هیچ وجه برای تبلیغات هیچ یکی از نامزد‌های انتخاباتی استفاده نشود.

لطیفی ادامه داد: همه نامزد‌ها مکلف هستند به نحوی برنامه ریزی کنند که به هیچ وجه نه از امکانات دولتی و نه از افراد دولت در انتخابات استفاده نکنند این تکلیف قانونی و شرعی آنها است ما هم در سازمان این موضوع را پیگیری می‌کنیم اگر مواردی هم باشد حتما تذکر داده می‌شود و دستگاه‌های نظارتی هم رصد می‌کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره اینکه آیا با توجه به شرایط پیش آمده تغییری در برگزاری آزمون‌های استخدامی خواهیم داشت، گفت: به هیچ وجه هیچ تغییری در برنامه نداریم تدبیری که رهبری به ما امر کردند موظفیم به آن عمل کنیم خون شهید رییسی هم از ما این انتظار را دارند ایشان هم همیشه می‌فرمودند که کار را متوقف نکنید ما هیچ کاری را در حوزه اداری و استخدامی متوقف نمی‌کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نیاز‌های خود را اعلام می‌کنند و با رعایت مباحث کارشناسی، موضوع پیگیری می‌شود و سر وقت خود مبحث آزمون‌ها را خواهیم داشت.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
....
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
0
1
لطیفی، عمر تو هم به پایان رسیدچرا نیروهای ایثارگر بدون در نظر گرفتن مدرک و سابقه رسمی شدند ولی بقیبه هیچ حساب کردی، اقای لطیفی میثم ///خودتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
0
0
امام خمینی فرمودند، نگذارید این انقلاب دست نااهلان بیفتند ،بی شک نا اهل مثل تو وجود نخواهد داشت جناب آقای لطیفی
کارگر زجر کشیده
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
0
0
تنها اشتباه دولت شهید جمهور این بود که این لطیفی را معاون ریس جمهور در امور استخدامی کرد. ایشان ضد کارگر هستند. تنها کسی بودی که بر علیه طرح حذف پیمانکاران مخالفت کردی و بار مالی را بهانه کردی و تشخیص مصلحت نظام را بر علیه این طرح کردی. چطور لطیفی توانست خودش را تبدیل وضعیت کند اما برای قشر کارگر بهانه تراشی کرد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->