نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پوتین: اتهام جاسوسی ترامپ برای روسیه بی‌اساس است

  • کد خبر: ۲۳۲۱۶۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
پوتین: اتهام جاسوسی ترامپ برای روسیه بی‌اساس است
رئیس‌جمهوری روسیه در گفت و شنود با مدیران برخی رسانه‌های جهان گفت: اتهام به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مبنی بر جاسوسی برای روسیه کاملا مزخرف و بی‌اساس است.

به گزارش شهرآرانیوز، ولادیمیر پوتین، این سخنان را بنا به سنت سالانه در نشستی با رؤسای خبرگزاری‌های داخلی و خارجی در حاشیه مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ بیان کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست اظهار داشت: اتهامات وارد شده به ترامپ، بخشی از مبارزات سیاسی داخلی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در ایالات متحده آمریکا است.

مجمع اقتصادی بین‌المللی سن‌پترزبورگ روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه در حالی آغاز به کار کرد که این اجلاس، برنامه‌هایی در سایر بخش‌ها همچون جامعه، فرهنگ و رسانه را نیز در خود جای داده و از آن جمله بنا به سنت سالانه، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه با مدیران رسانه‌های بین‌المللی دعوت شده به این اجلاس دیدار داشت.  

پیش از این، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) اعلام کرد: در نشست امروز -چهارشنبه- پوتین و رؤسای خبرگزاری‌های جهان، نمایندگانی از کشور‌های دوست و غیردوست روسیه حضور خواهند داشت.

دیمیتری پسکوف در ادامه با اشاره به ابعاد رویداد‌های مجمع بین‌المللی سن‌پترزبورگ، همکاری مبتنی بر قانون و منافع متقابل در شرایط تغییریافته جهان را ایده محوری این رویداد عنوان کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->