فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) + آموزش چرا اپل هوش مصنوعی‌اش را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه نمی‌کند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

  • کد خبر: ۲۳۲۵۳۴
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
  • ۳
آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول
کیف پول Tonkeeper، ساده ترین راه برای ذخیره، ارسال و دریافت Toncoin در شبکه باز است.

به گزارش شهرآرانیوز، TON ارزدیجیتال اختصاصی تلگرام است؛ کیف پول Tonkeeper، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها (Wallet) میان کاربرانی است که کارشان با تون کوین (Toncoin) است. به عبارتی، کیف پول تون کیپر تمام ویژگی‌هایی را که هر دارنده تون کوین ممکن است به آنها نیاز داشته باشد، در یک پلتفرم واحد و کاربرپسند ارائه می‌کند.

کیف پول تون کیپر برای دستگاه‌های اندروید، iOS، ویندوز، مک لینوکس و به‌صورت افزونه مرورگر قابل استفاده است. غیرحضانتی یا شبکه باز بودن تون کیپر به این معنی است که این کیف پول کلید خصوصی یا عبارت بازیابی هر آدرس را در اختیار مالک آن قرار می‌دهد؛ بنابراین، کنترل کامل دارایی‌ها در تون کیپر با خود کاربر است و از این نظر این کیف پول گزینه‌ای مناسب برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper

برای ایجاد کیف پول تون ابتدا آن را از گوگل پلی نصب کنید.

لینک نصب کیف پول tonkeeper

پس از نصب برنامه و ورود به آن، با گزینه‌های ساخت کیف پول جدید و واردکردن عبارت بازیابی کیف پول قدیمی مواجه می‌شویم. دراین قسمت از شما از قبل کیف پول در تون کیپر داشته‌اید، از گزینه Import Existing Wallet وارد می‌شوید، در غیر اینصورت باید روی گزینه Creat New Wallet کلیک کنید.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که یک رمز چهار رقمی برای کیف پولتان وارد کنید، این رمز برای ورود به اپلیکیشن و تایید تراکنش‌ها و تایید ساخت کیف پول جدید استفاده می‌شود؛ (بهتر است رمز را جایی یادداشت کنید تا در صورت فراموشی به آن مراجعه کنید.)

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

پس از تایید رمزعبور جدید، می‌توانید نوتیفیکیشن کیف پولتان را فعال کنید تا در صورت واریز یا برداشت تون‌ها برایتان نوتیف بیاید.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

در مرحله بعدی کیف پول شما ایجاد شده و وارد محیط اپلیکیشن می‌شوید؛ دقت داشته باشید در این مرحله کیف پول شما قابل اطمینان و دارای امنیت نیست و در صورت دزدیده شدن گوشی یا پاک شدن نرم افزار، دارایی‌هایتان را از دست می‌دهید. برای جلوگیری از این اتفاق، باید از طریق گزینه Back up the wallet، از کیف پول خود بک آپ بگیرید.

آموزش بک آپ گیری از کیف پول Tonkeepe

از صفحه اصلی نرم افزار تون کیپر وارد قسمت Back up the wallet می‌شوید.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

سپس روی گزینه Continue می‌زنید؛ توجه داشته باشید صفحه‌ای که باز می‌شود، شامل ۲۴ حرف می‌باشد که  تنها با در اختیار داشتن این عبارت می‌توانید کیف پول و دارایی‌های خود را با هر دستگاه دیگری بازیابی کنید؛ بنابراین این رمز ۲۴ کلمه‌ای را روی کاغذ یادداشت کنید، به شخص دیگری نشان ندهید و جایی امن از آن نگهداری کنید که فقط خودتان از آن اطلاع دارید.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

پس از یادداشت کلمات، با لمس Check backup به صفحه بعد می‌رویم؛ در این صفحه با توجه به شماره‌های هر گزینه، حروفی که یادداشت کرده‌اید را وارد می‌کنید تا کیف پول متوجه شود عبارت بازیابی را یادداشت کرده‌اید و به آن دسترسی دارید.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

چرا چند کیف پول در Tonkeeper نیاز دارید؟

اگر شما جزو کسانی هستید که چند اکانت همستر دارید و نگرانید که با متصل کردن تمام ربات‌ها به یک کیف پول مشکلی در برداشت تون هایتان به‌وجود بیاید، یا برای امنیت بیشتر به کیف پول جدید و بدون دارایی نیاز دارید، می‌توانید از طریق زیر چند کیف پول در Tonkeeper خود بسازید.

آموزش ساخت چند کیف پول در Tonkeeper

در صفحه ابتدایی کیف پول خود، بالای صفحه روی گزینه wallet کلیک کنید سپس روی Add wallet بزنید.

آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول

در صفحه باز شده، روی گزینه New Wallet زده و پس از وارد کردن رمز چهار رقمی که در ابتدا برای اپلیکیشن خود گذاشتید، همان مراحل ساخت اکانت در توضیحات بالا را پیش رفته و اکانتی جدید می‌سازید.

توجه داشته باشید برای هر کیف پول باید جداگانه بک‌آپ بگیرید و رمز هرکدام را یادداشت کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانیال داودی
United States of America
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
0
عالی
گنجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
2
سلام
چند اکانت همستر رو به یه کیف پول وصل کردم، ممکنه بعدا به مشکل بخورم؟
مهین
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
4
سلام میشه طرز برداشت توکن ها از کیف تون کیپر به کیف پول ایرانی روهم آموزش بدید. ممنون از شما
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->