کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) + آموزش ۱۱۰ زبان جدید به گوگل ترنسلیت اضافه شد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟ گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر)
سرخط خبرها

چگونه پرافیت را در همستر کامبت بدون ضرر و صحیح بالا ببریم؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۲۷۶۶
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
  • ۲
چگونه پرافیت را در همستر کامبت بدون ضرر و صحیح بالا ببریم؟ + جزئیات
باتوجه به اعلام کانال همستر کامبت، پرافیت درون بازی بخش مهمی دارد، اما چگونه به طور صحیح آن را بالا ببریم؟

به گزارش شهرآرانیوز، اکانت رسمی تلگرام همستر کامبت در پیامی اعلام کرد: «میزان توکن‌های دریافتی در ایردراپ همستر به سود در ساعت و برخی پارامتر‌های فعالیت دیگر بستگی دارد که بعداً نشان خواهیم داد، نه به مانده سکه»

باتوجه به این متن، باید تا حد قابل توجهی به سود در ساعت (Profit per hour) در این بازی توجه کرد، البته که این احتمال را نمی‌شود در نظر نگرفت که این پیام برای توکن سوزی کاربران گذاشته شده باشد. درنتیجه باید به صورت ۵۰، ۵۰ و با احتیاط و کمترین ضرر، پرافیت بازی خودرا بالا ببرید.

پرافیت در بازی همستر کامبت چیست؟

سود در ساعت (Profit per hour) در بازی همستر کامبت، در صفحه ابتدایی ربات (Exchange)، بالا سمت راست قرار دارد که بین کاربران به «پرافیت» معروف شده است.

چگونه پرافیت را در همستر کامبت بدون ضرر بالا ببریم؟ + جزئیات

این بخش میزان سود شما در هر ساعت را نشان می‌دهد، به بیان دیگر اگر شما آفلاین یا آنلاین در بازی باشید، ربات به طور خودکار به آن اندازه به شما سکه اضافه می‌کند.

دقت کنید در ربات همستر کامبت، هنگامی که آفلاین باشید، ربات فقط تا سه ساعت برای شما سکه جمع می‌کند و با ورودتان به ربات، این زمان آپدیت می‌شود.

چگونه پرافیت را در همستر کامبت افزایش دهیم؟

این عدد با آپدیت کردن کارت‌ها در قسمت Mine ربات افزایش پیدا می‌کند. اما آپدیت کردن کارت‌ها بدون برنامه‌ریزی به ضرر شما خواهد بود. باید توجه کنید که هدفتان باز کردن کارت‌های قفل نباشد، بلکه بالا بردن کارت‌هایی باشد که سریع‌تر شما را به سود کردن برساند، به طور مثال، سه اکانت زیر را که هرسه در یک زمان راه اندازی شده‌اند مقایسه می‌کنیم:

در عکس ۱، هدف بالا بردن صحیح و با برنامه‌ریزی کارت‌ها بوده است؛ در عکس ۲، هدف باز کردن کارت‌های قفل بازی بوده و در عکس ۳، کارتی به طور منظم آپدیت نشده است:

چگونه پرافیت را در همستر کامبت بدون ضرر بالا ببریم؟ + جزئیات

روش صحیح بالا بردن پرافیت در همستر کامبت

اگر تازه می‌خواهید شروع به آپدیت کردن کارت‌ها کنید، بهتر است یک قانون برای خود بگذارید و بر اساس آن تمام کارت‌های خود را آپدیت کنید، به طور مثال قانون ۱۰ برابری، در این قانون شما عددی که به پروفیتتان اضافه خواهد شد را ۱۰ برابر می‌کنید سپس عدد به دست آمده را با هزینه‌ای که برای آپدیت کردن کارت می‌کنید مقایسه می‌کنید و اگر عدد ۱۰ برابر شده بیشتر از هزینه کارت بود، کارت به سود شما و اگر هزینه پرداختی شما بیشتر بود، فعلا آن کارت را آپدیت نکنید.

چگونه پرافیت را در همستر کامبت بدون ضرر بالا ببریم؟ + جزئیات

در مرحله بعد که تمام کارت‌های بازی را با قانون خود آپدیت کردید، شروع به باز کردن کارت‌هایی کنید که پیش‌نیاز آسان‌تر و کم هزینه‌تری دارند. (پیش‌نیاز هرکارت در زیر آن نوشته شده است.)

چگونه پرافیت را در همستر کامبت بدون ضرر بالا ببریم؟ + جزئیات

بعد از این مراحل، نیاز است که قانون ابتدایی خود را عوض کنید و با توجه به دو قسمت هزینه پرداختی و میزانی که به پروفیتتان اضافه می‌شود، کارت‌های مناسب را پیدا و خریداری و آپدیت کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فائزه
Canada
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
0
ممنون خیلی مفید بود
مرادی
Turkiye
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->