ویدئو گل مردود مهدی طارمی به اودینزه (۷ مهر ۱۴۰۳) | ستاره ایرانی اینتر کماکان ناکام در گلزنی واکنش جامعه ورزش به شهادت سید حسن نصرالله ورزشگاه تختی تهران، میزبان بازی استقلال - تراکتور شد نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پاختاکور + لینک و قیمت تاریخ و ساعت دیدار منچستریونایتد و تاتنهام | فرناندز، مشکل تازه تن هاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل (۷ مهر ۱۴۰۳) | توقف بد موقع سربازان پپ تاریخ و ساعت دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید | امباپه، غایب بزرگ شهرآورد مادرید پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است
سرخط خبرها

محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد

  • کد خبر: ۲۳۲۷۵۲
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد
رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی تورنمنت رنک‌دار مجارستان امروز نیز در ۷ وزن پیگیری شد و کشتی‌گیران کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی تورنمنت رنک‌دار مجارستان امروز نیز در ۷ وزن پیگیری شد و کشتی‌گیران کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

در مهم‌ترین مبارزه، محمدعلی گرایی که بعد از یک دور استراحت، ۷-۲ فریتچ مجارستانی را برده بود، در مصاف با سانان سلیمانوف آذربایجانی با نتیجه ۶-یک شکست خورد تا پرونده حضور در المپیک برای او بسته شود.

پیش از این کادرفنی تیم ملی اعلام کرده بود که گرایی و مختاری تنها در صورتی که در تورنمنت مجارستان صاحب نشان طلا شوند، به رقابت انتخابی با امین کاویانی‌نژاد خواهند رسید که گرایی حتی در صورت فینالیست شدن سلیمانوف، شانس کسب نشان برنز را به دست می‌آورد و طبق چرخه از دور رقابت المپیکی خارج شده است.

محمدرضا مختاری هم که پیش از این پاول پوکلاویچ از کرواسی را برده بود، مغلوب نائو کوساکای ژاپنی شد که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد گرایی را از دور رقابت‌ها حذف کرده بود.

به این ترتیب امین کاویانی‌نژاد ملی‌پوش وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در بازی‌های المپیک خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->