ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا روی نیمکت پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۳۰۱۲
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
  • ۱
زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا روی نیمکت پرسپولیس
مدیران پرسپولیس در حالیکه منتظر نظر نهایی اوسمار ویرا برای ادامه همکاری برای فصل آتی هستند، به سایر گزینه‌ها برای نیمکت تیمشان نیز نیم‌نگاهی دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس و اوسمار پس از رقابتی تناتگ با استقلال و ربودن قهرمانی از استقلال با نمایشی متفاوت در نیم‌فصل دوم، حالا برای عقد قراردادی جدید به اختلاف خورده‌اند.

اوسمار ویرا برای مشخص کردن تکلیفش از مدیران پرسپولیس چند روز مهلت خواسته بود که مهلت این مربی برزیلی، سه شنبه ۲۲ خرداد ماه به پایان می‌رسد.

با توجه به اینکه اوسمار چند پیشنهاد قبلی مدیران پرسپولیس را رد کرده و اخیرا نیز به بهانه بیماری همسرش ایران را ترک کرده، مدیران پرسپولیس را نسبت به وضعیت نیمکت تیم‌شان برای فصل بیست و چهارم نگران کرده است.

پرسپولیس در چند فصل اخیر با هدایت یحیی گل‌محمدی و در ادامه تحت نظر اوسمار یک بازی رو به جلو، مالکانه و هجومی به نمایش گذاشته است. از آنجا که به نظر می‌رسد مذاکرات پرسپولیس و اوسمار دیگر به بن‌بست رسیده است، مدیران سرخ‌پوشان برای جلوگیری از فرصت‌سوزی بیشتر و تشکیل هرچه زودتر شاکله تیم‌شان برای فصل آتی به گزینه‌های جدید و البته ایرانی برای نیمکت خود فکر می‌کنند.

محرم نویدکیا از ابتدای نیم فصل دوم به مس رفسنجان اضافه شد و نمایشی متفاوت از این تیم در لیگ برتر به نمایش گذاشت و حتی تیم خود را با عبور از استقلال به نیمه نهایی جام حذفی هم رسانده و در این مرحله باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

نویدکیا در حال حاضر زیر ذره‌بین مدیران پرسپولیس قرار گرفته و در صورت بی‌نتیجه ماندن مذاکرات با اوسمار، مدیران پرسپولیس به سراغ محرم نویدکیا خواهند رفت که سبک بازی‌اش، بی‌شباهت به سبک یحیی و اوسمار هم نیست، اما مدیران پرسپولیس منتظرند کار مس رفسنجان در جام حذفی به صورت رسمی به پایان برسد تا به صورت رسمی با محرم نویدکیا وارد مذاکره شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
محرم عالی حتی خیلی بهتر از اسمار حتما پی گیری کنید لنگش نکنید هر چه زوتر وضعیت مربی مشخص شود در خصوص انتقال بازیکنان بهتر عمل خواهیم کرد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->