زمان حضور مسعود پزشکیان در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد سخنگوی طالبان: توقع و انتظار ما از ایران بیشتر است | تشخیص چگونگی نظام حکومت متعلق به افغان‌ها است آغاز انتخابات در ساعت ۸ صبح ۸ تیر | مدت زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است طحان نظیف: رأی مردم حق الناس است | عدد رأی هم برای نظام اهمیت دارد اجلاس وزرای خارجه «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» در تهران آغاز به کار کرد تاکید استاندار خراسان رضوی بر رعایت بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود مناظره‌های ریاست‌جمهوری امشب (۴ تیر ۱۴۰۳) سه‌ساعته خواهد بود مجوز برگزاری سخنرانی نامزد‌های انتخابات در مشهد صادر شده است | استقرار ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای در مشهد + فیلم وزارت خارجه حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد وضعیت سبد رأی نامزد‌های ریاست‌جمهوری چهاردهم چگونه است؟ (۴ تیرماه ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک نحوه برگزاری مناظره چهارم تغییر کرد (۴ تیر ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست
سرخط خبرها

جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان حمایت کرد

  • کد خبر: ۲۳۳۰۲۳
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
  • ۷
جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان حمایت کرد
اسحاق جهانگیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نامزد‌های عدم احراز صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری مسعود پزشکیان اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جهانگیری در بخشی از این بیانیه خاطرنشان کرده است: آمده بودم تا عملاً حامل یک پیمان و قرار جدید میان جمهور و حاکمیت با هدف ساختن اجماع ملی برای ترمیم شکاف‌های بزرگ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی باشم. آمده بودم زمینه‌ساز تشکیل دولتی شوم که هماهنگ با خواسته‌های جمهور، و انجام اصلاحات ضروری؛ نگذارد فساد و تبعیض و بی‌عدالتی و مداخله در زندگی مردم عرصه را بر آنان تنگ کند.

وی همچنین عنوان کرده است: من در این شرایط خطیر، خود را بیشتر از همیشه مدیون ایران و مردمان خوب آن دانسته و می‌دانم. از این رو با مطالبه جدی در انتشار آشکار و شفاف دلایل رد صلاحیتم به صراحت اعلام می‌کنم: من همان اسحاق جهانگیری هستم با همان عزم و اراده و امید برای توسعه؛ فرزند ایران؛ اصلاح‌طلب؛ و پیگیر مردم سالاری توسعه‌گرا برای تقویت بنیان‌های جمهوریت نظام و پیشرفت شایسته ایران.

وی با اشاره به حمایتش از کاندیداتوری پزشکیان یادآور شده است: قرار من با شما این بود که برای ایران و اسلام در هر موقعیتی به دنبال خلق فرصت‌های نو باشیم. امروز زمان عمل به همان قرارهاست. من طبق همان قرار حمایت تام و تمام خود را از نامزد جبهه اصلاحات ایران و دوست عزیز و همکار سختکوشم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک‌زیستی و پاک‌دستی در حکمرانی است، اعلام می‌کنم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
آقا جهانگیری واقعا حق شما کاندید شدن نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
آقا جهانگیری واقعا حق شما کاندید شدن نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
اقای جهانگیری شما در دوران معاون اول رئیس جمهوری گرانی‌ها ررا کنترل نکردید ..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
سلام ودرود بر آقای قالیباف اهل کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
سلام ودرود بر آقای قالیباف اهل کار
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
آقا جهانگیری شما دردوران مسولیت معاون اول در خصوص تورم وگرانی هیچ کار انجام ندادید حتی قیمت ها رو هم کنترل گکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
0
آقا جهانگیری آقا پزشکیان طرز فکر شما رادارد نمی‌تواند مشکلات راحل کند
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->