ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

۲۰ طرح بهداشتی «یادگار ابراهیم» در مشهد آماده بهره‌برداری شده است

  • کد خبر: ۲۳۳۰۹۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
۲۰ طرح بهداشتی «یادگار ابراهیم» در مشهد آماده بهره‌برداری شده است
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون ۲۰ طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی این دانشگاه با زیربنای ۱۳ هزار و ۱۸۵ مترمربع در قالب پویش «یادگار ابراهیم» به‌منظور توسعه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا مسلم افزود: مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام‌رضا‌(ع) با زیربنای هفت هزار و ۸۴۰ مترمربع در هفت طبقه در حال ساخت است که در مرحله نخست، طبقه همکف این مرکز تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: طبقه همکف این مرکز با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیصی و درمانی تکمیل شده که برای راه‌اندازی تجهیزات آن هفت هزار میلیارد ریال و برای ساخت آن ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مرکز دستگاه‌های مختلف شتاب‌دهنده خطی، کموتراپی و شتاب‌دهنده‌های با انرژی پایین نصب شده است که با بهره‌برداری از آن‌ها، گام بزرگی در مسیر درمان بیماران مبتلا به سرطان برداشته می‌شود.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه با تکنولوژی پیشرفته شامل اسپکت سی.‌تی در بیمارستان قائم‌(عج)، شتاب‌دهنده‌های خطی‌ انرژی در بیمارستان امام‌رضا‌(ع)، سی.‌تی آنژیوگرافی ۲۵۶ اسلایس در بیمارستان امام‌رضا‌(ع)، دستگاه‌های ام‌ار‌آی در بیمارستان‌های امام‌رضا‌(ع) و شهید هاشمی‌نژاد و آنژیوگرافی محیطی در بیمارستان هاشمی‌نژاد از دیگرپروژه‌های مهم در این راستا به شمار می‌رود.

مسلم ادامه داد: توسعه بخش سوختگی بیمارستان امام‌رضا‌(ع) با زیربنای ۳۰۰ متر‌مربع، تکمیل و بهره‌برداری از خوابگاه دانشجویان بین‌الملل، مرکز خدمات جامع سلامت شهری، پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، خانه بهداشت، اورژانس بیمارستان شفای گلبهار، ستاد شبکه بهداشت و درمان کاشمر و باخرز و برنامه جامع گردشگری سلامت ایران از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این زمینه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: قرار بود ۱۳۷ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی پژوهشی در دومین دور سفر استانی دولت به استان خراسان رضوی به بهره برداری برسد که با شهادت آیت الله رییسی این امر محقق نشد، ۲۲ طرح از این تعداد در چهارم خردادماه امسال به بهره برداری رسید.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده پزشکی تربت‌جام است.
منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->