آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر
سرخط خبرها

کاروان پیاده عاشقان اباعبدالله‌(ع) تا کربلا، ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ عازم می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۳۱۶۶
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کاروان پیاده عاشقان اباعبدالله‌(ع) تا کربلا، ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ عازم می‌شود
بیست‌وسومین کاروان پیاده مشهد روز جمعه، ۲۵ خردادماه، به یادبود شهید جمهور با حضور ۱۲۰ نفر با بدرقه آیت‌الله احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و با مداحی محمود کریمی عازم کربلای معلی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا فلاحی، مدیر روابط عمومی مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم‌(عج)، با اشاره به اعزام کاروان پیاده «عاشقان اباعبدالله(ع)» از مشهد گفت: هدف از این اقدام که در طول ۲۲ سال گذشته استمرار داشته، ترویج فرهنگ حضرت سیدالشهدا(ع) شهر‌به‌شهر و روستا‌به‌روستا است.

وی اظهار کرد: در طول مسیر کاروان که از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهار محال و بختیاری و خوزستان عبور می‌کند، جمعیت زیادی از شهر‌ها و روستا‌ها به استقبال کاروان می‌آیند و شور حسینی راه می‌افتد.
مدیر روابط عمومی مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) افزود: کاروان که حامل پرچم بارگاه امام رضا (ع) است ۷۲ روز و روزانه ۴۰ کیلومتر مسیر ۲۶۰۰ کیلومتری را از مشهد تا کربلا تا روز اربعین حسینی پیاده‌روی می‌کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد: این حرکت از ۲۲ سال پیش آغاز شده و با توجه به این‌که بیش از یک دهه توفیق میزبانی و بدرقه آیت‌الله شهید رئیسی را داشت، در بیست و سومین سال خود با یادبود آن شهید بزرگوار انجام می‌شود.

وی یادآوری کرد: در طول دو سالی که آقای رئیسی رئیس جمهور بودند برای بدرقه کاروان پیام می‌دادند که به دلیل فقدان آن شهید عزیز، امسال کاروان با بدرقه آیت‌الله احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی عازم کربلا می‌شود.

فلاحی گفت: اعضای کاروان روز جمعه ۲۵ خرداد در مراسم دعای ندبه شرکت می‌کنند و پس از اقامه نماز جمعه پیاده‌روی خود از مشهد به سمت کربلا را آغاز می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->