برخورد کامیونت با درخت در بلوار مفتح مشهد حادثه آفرید استعفای۱۵۹۰ پرستار در سال ۱۴۰۲ کارگران معدن طبس به دلیل عدم آموزش نتوانستند از کیف نجات استفاده کنند درگیری اشرار مسلح با مرزبانان در راسک سیستان و بلوچستان| یک سرباز شهید شد (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) ترور ناجوانمردانه پلیس در خاش (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده گوارشک با دو مصدوم + فیلم و عکس(۸ مهر ۱۴۰۳) حکم اعدام متجاوز به عنف در همدان صادر شد (۸ مهر ۱۴۰۳) به‌کارگیری نیروی کار ناشنوا در صنعت حمل‌ونقل‌ هوایی کشور اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای ارائه خدمات درمانی به مردم لبنان (۸ مهر ۱۴۰۳) تجلیل شخصیت‌های دانشگاهی سوریه از تمدن کهن ایرانیان هشدار رگبار باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور رمزگشایی ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در مشهد کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر از یک خانه مسکونی در مشهد  وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لزوم ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و نقش راهبری آنان در آموزش دانش‌آموزان سفر به سریلانکا بهتره یا تایلند؟ پدیده گرد و غبار درهوای کلانشهر مشهد تا پایان امشب روند افزایش است شهروندان مشهد توصیه‌های خودمراقبتی دربرابر گردوغبار را رعایت کنند (۸ مهر ۱۴۰۳) فلسفه دادگاه صلح کمک به تسریع سازش در پرونده است با اسفناج و خواص بی نظیرش آشنا شوید شیوع اختلال‌های روانی در زنان و مردان به ترتیب حدود ۲۵ و ۱۴ درصد است بارش باران و لغزندگی سطح معابر در جاده‌های احمدآباد و گناباد (۸ مهر ۱۴۰۳) شرایط عمومی متقاضیان فرزندخواندگی چیست؟ برای داشتن قلبی سالم چه‌کار باید کرد؟ تکمیل فرآیند اینترنتی تسویه حساب افراد دارای بیمه تکمیلیِ تامین اجتماعی
سرخط خبرها

زورگیران جوادیه دستگیر شدند (۲۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۳۴۴۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
زورگیران جوادیه دستگیر شدند (۲۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر حرفه‌ای در محله جوادیه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین مافی درباره جزئیات این پرونده گفت: به دنبال چندین مورد اعلام وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده محله جوادیه، دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستورکار تیم عملیات کلانتری جوادیه قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی پلیسی و رصد دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت، هویت سارقان زورگیر را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی سارقان، هویت و مشخصات ظاهری آنان در اختیار کلیه واحد‌های گشتی قرار گرفت و سرانجام روز گذشته سارقان درحالی که قصد سرقت از یکی از شهروندان در محله باغ آذری را داشتند، از سوی گشت انتظامی مورد شناسایی قرار گرفتند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو زورگیر به محض مشاهده ماموران پلیس به وسیله موتورسیکلت اقدام به فرار کردند، گفت: در همین راستا طرح مهار به اجرا درآمد و تعقیب و گریزی نیز میان پلیس و سارقان آغاز شد که ماموران موفق شدند که با اجرای یک عملیات منسجم پلیسی هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

مافی با بیان اینکه در بازرسی اولیه از دو سارق زورگیر یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد، گفت:‌متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر زورگیری اعتراف کردند. همچنین تاکنون هفت نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده و شکایت خود را ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی ماموران برای شناسایی دیگر شکات، کشف دیگر جرائم احتمالی و مالخر اموال مسروقه همچنان ادامه دارد، گفت: برای دو زورگیر دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->