از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توقف خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی

  • کد خبر: ۲۳۳۴۳۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
توقف خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی به منظور بررسی بیشتر متوقف و دستور قطع توزیع و مصرف تمامی سری‌های ساخت آن به سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از دریافت اولین گزارش‌ها مبنی بر ایجاد برخی مشکلات و عوارض پس از مصرف محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی در ۱۷ خرداد، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار ادارات کل تخصصی مرتبط سازمان غذا و دارو قرار گرفته و دستور توقف تولید، توزیع و مصرف تمامی سری ساخت تولیدی این محصول تا زمان بررسی آزمایشات دقیق‌تر در سطح کشور صادر شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو تصریح کرده است: هم‌زمان به منظور بررسی دقیق‌تر، دو تیم کارشناسی متخصص حوزه فرایند‌های تولید و آزمایشگاه برای بررسی لازم در خصوص مشکلات گزارش‌شده بلافاصله به محل تولید اعزام شدند و به محض مشخص‌شدن نتیجه بررسی‌ها، اطلاع‌رسانی مقتضی در مورد آن صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه این سازمان به عنوان نهاد عالی تنظیم‌گر و ناظر، کیفیت محصولات سلامت‌محور و سلامت مردم عزیز را خط‌قرمز خود دانسته و به هیچ وجه از آن عدول نمی‌نماید، وظیفه خود می‌داند حسب دستور ریاست سازمان باجدیت و بدون هیچ ملاحظه‌ای، الزامات تخصصی کیفی در مورد پایش تمامی محصولات را مدنظر قرار داده و اقدامات قانونی متناسب انجام گردد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->