از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دستگیری متهم به ۳۵ فقره سرقت اموال معابر در شرق مشهد 

  • کد خبر: ۲۳۳۵۵۱
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
دستگیری متهم به ۳۵ فقره سرقت اموال معابر در شرق مشهد 
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد متهم به ۳۵ فقره سرقت اموال معابر محدوده شرق مشهد به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ درخصوص دستگیری متهمان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی اموال عمومی معابر محدوده شرق مشهد، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با بررسی تجمیع پرونده‌های سرقت و سرنخ‌های موجود متهم را که فردی سابقه‌دار است، شناسایی و با کنترل نامحسوس، وی را در حال انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس از وی در تعدادی از سرقت‌ها، به ۳۵ فقره سرقت اموال عمومی در معابر عمومی اعم از تابلو و علائم شهری، گاردریل، صندلی و حفاظ‌های آهنی محدوده پنجتن، گلشهر، طبرسی و طلاب برای تامین هزینه‌های اعتیادش اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->