حضور پرشور جامعه ورزش خراسان رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم
سرخط خبرها

والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب

  • کد خبر: ۲۳۳۸۶۳
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب
باشگاه شهداب قدرتی زن مشهدی را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال جذب کرد.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، یونس جوان ۲۱ ساله یکی از آینده سازان والیبال کشور است که در طی چند سال اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشت و توانست نظر خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری را به خود جلب کند.

این بازیکن جوان که در کارنامه خود قهرمانی آسیا و جهان همراه با تیم ملی والیبال نوجوانان و جوانان را به همراه دارد، طی قراردادی یک ساله به تیم شهداب یزد پیوست تا در مسابقات امسال برای این تیم به میدان برود.

تیم والیبال شهداب یزد که فصل گذشته به مقام سومی بسنده کرده بود، امسال زودتر از دیگر تیم‌ها وارد نقل و انتقالات شده و با جذب بازیکنان تاثیرگذار درصدد تکرار عنوان قهرمانی خود است.

یونس جوان که زمانی کاپیتان تیم ملی جوانان هم بوده فصل گذشته در تیم نیان الکترونیک مشهد توپ می‌زد و قرار است در یزد جای خالی سینا نیکپور را به عنوان قدرتی زن پر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->