سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران
سرخط خبرها

حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر»

  • کد خبر: ۲۳۳۹۸۲
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر»
مدافع تیم ملی آلمان به دلیل انجام حرکتی خاص در یک عکس با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رودیگر فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت و از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا بود.

درخشش این بازیکن در رئال باعث شده است تا به تیم ملی فوتبال آلمان در یورو ۲۰۲۴ دعوت شود.

یوفا قبل از بازی از همه بازیکنان تیم‌ها یک عکس رسمی برای تبلیغ یورو ۲۰۲۴ می‌گیرد. رودیگر مانند بسیاری از بازیکنان تصویری از انگشت سبابه خود را نشان می‌دهد با این تفاوت که او از ذکر الله اکبر استفاده می‌کند.

این حرکت مدافع تیم ملی فوتبال آلمان باعث شده تا انتقاد‌های تندی از او بشود و از سوی رسانه‌ها به افراط گرایی دینی متهم شود.

رودیگر که پیش از این بعد از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با این حرکت مشابه و بر زبان آوردن ذکر "الله اکبر" شادی خود را نشان داد، در گفت‌وگویی که با روزنامه بیلد داشت به انتقاد‌ها واکنش نشان داد.

او گفت: بیش از ۵۰ بازیکن مانند من عکس گرفته‌اند، اما چرا تنها از من انتقاد می‌شود؟ من در ماه مارس گذشته درباره این تصویر صحبت کرده‌ام و هیچ چیزی در این زمینه تغییر نکرده است.

یوفا هم از رودیگر دفاع و اعلام کرد که هیچ اشاره دینی و سیاسی در این عکس وجود ندارد و این تنها یک شادی خاص است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->