سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴

  • کد خبر: ۲۳۳۹۹۰
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴
تیم ملی آلمان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی ۵ بر یک اسکاتلند را در هم کوبید و چند رکورد جدید بر جای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، جمال موسیالا که در ماه فوریه ۲۱ ساله شد، در حال حاضر سومین تورنمنت بزرگ خود را به عنوان ملی‌پوش آلمان تجربه می‌کند. او در یورو ۲۰۲۱ در ۱۸ سالگی دو بار کوتاه بازی کرد و یک و نیم سال بعد در جام جهانی به طور ثابت در ترکیب تیم ملی قرار داشت. اینکه او در آن زمان در بازی اول مقابل ژاپن (۱:۲) چندین موقعیت گل را از دست داده بود، موضوعی بود که حتی در جمعه شب دوباره مطرح شد -، اما او بالاخره می‌تواند آن را پشت سر بگذارد.

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، پس از پیروزی ۵-۱ مقابل اسکاتلند در اولین بازی خانگی یورو، گفت: "این موضوع او را آزار می‌داد" و به همین دلیل است که او از این بابت بسیار خوشحال است. زیرا موسیالا جدا از اولین گل خود در یک تورنمنت بزرگ، یک بازی فوق‌العاده نیز به نمایش گذاشت و هم برای یوفا و هم برای کیکر (نمره ۱.۵) بهترین بازیکن زمین بود. او بیشترین دریبلینگ موفق (پنج از هشت) را در بین تمام بازیکنان انجام داد، اما به خصوص آمار پاس‌های او قابل توجه بود.

قبل از اینکه موسیالا در دقیقه ۷۶ جای خود را به توماس مولر بدهد، هر ۳۲ پاس خود را به هم تیمی‌هایش رساند. به گفته اپتا، او جوان‌ترین بازیکنی است که با بیش از ۲۵ پاس در یک بازی یورو (از زمان ثبت اطلاعات در سال ۱۹۸۰) به دقت پاس ۱۰۰ درصد می‌رسد. برای مقایسه: فلوریان ویرتز، هم‌تیمی او که عملکردی بسیار قوی داشت، ۶۳ دقیقه بازی خود را با نرخ ۹۳.۵ درصد (۲۹ پاس از ۳۱ پاس موفق) به پایان رساند.

۱۰۱ پاس از ۱۰۲ پاس کروس به مقصد می‌رسد

یکی از این بازیکنان باتجربه‌تر مانند موسیالا رکورد پاس جدیدی را به ثبت رساند: از بین ۱۰۲ پاس تونی کروس، فقط یک پاس ناموفق بود. نرخ پاس ۹۹ درصدی او بالاترین نرخ یک بازیکن با بیش از ۱۰۰ پاس انجام شده در یک بازی یورو (از سال ۱۹۸۰) است. کروس در دقیقه ۸۰ تعویض شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->