ممنوعیت فروش نان کنجدی در نانوایی‌های شهر مشهد بی رغبتی صنایع به استفاده از پساب معرفی مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی mba پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد (۷ مهر ۱۴۰۳) دلیل انفجار معدن طبس تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود چرا خرید و فروش طلای آب‌شده در مشهد ممنوع است؟ مسافران چه تجهیزات و ملزومات پزشکی مجاز می‌توانند همراه داشته باشند؟ نحوه پرداخت آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن تغییر کرد (۷ مهر ۱۴۰۳) قیمت امروز موبایل‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون (۷ مهر ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم مخلوط، با نرخ مصوب در فروشگاه‌های شهرما مشهد + آدرس (۷ مهر ۱۴۰۳) افزایش قیمت طلا و ارز در بازار امروز (۷ مهر ۱۴۰۳) | اتحادیه طلا: افزایش تقاضا نداریم و هیچ خریدار اضافی وارد بازار نشده است سامانه ثبت‌نام وام ازدواج شبانه‌روزی شد (۷ مهر ۱۴۰۳) آیا قیمت‌ دلار بعد از کاهش هیجانات فاجعه لبنان برمی‌گردد؟ تنش‌های نظامی منطقه بورس ایران را قرمزپوش کرد | گزارش وضعیت بازار سهام (۷ مهر ۱۴۰۳) نقش موثر ماینر‌های غیرمجاز در رشد بی سابقه مصرف برق کشور خودرو‌های خارجی گران شدند (۷ مهر ۱۴۰۳) رکورد زنی برق در بورس | رشد ۶۵۰ درصدی فروش برق نیروگاه‌ها در بورس انرژی طی یک روز فروش ۲ خودرو سایپا بدون قرعه‌کشی از دوشنبه (۹ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات رشد ۲ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی (۷ مهر ۱۴۰۳) آیا دریافت پورسانت، کارگر را از شمول قانون‌کار و بیمه تأمین‌اجتماعی خارج می‌کند؟ نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۷ مهر ۱۴۰۳) | طلا رسما وارد کانال ۴ میلیون تومان شد برآورد فعالیت غیرمجاز حدود ۶ هزار حلقه چاه در خراسان رضوی صادرات چشمگیر ۱۴۰ میلیون دلار‌ی رب گوجه‌فرنگی در سال ۱۴۰۲ برای رفع مشکل کمبود برق، نیاز به احداث ۲۵ هزار مگاوات نیروگاه جدید است طلا در یک قدمی ۴ میلیون تومان | قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۷ مهر ۱۴۰۳) پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی دستمزد کارمندان برای سال ۱۴۰۴ از سوی سازمان برنامه و بودجه
سرخط خبرها

چرا بعضی از میوه‌های نوبرانه مشهد کیفیت ندارد؟

  • کد خبر: ۲۳۴۵۸۴
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
چرا بعضی از میوه‌های نوبرانه مشهد کیفیت ندارد؟
رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد با اشاره به قیمت انواع میوه‌های نوبرانه، از بی‌کیفیت‌بودن بعضی از این میوه‌ها خبر داد و گفت: تا ۲۰ روز آینده، با ورود محصولات استان به بازار، شاهد افزایش کیفیت خواهیم بود.

محمد قنبری‌شکوه در رابطه با قیمت نوبرانه‌ها در میدان میوه و تره‌بار مشهد، با اشاره به افت شدید قیمت گیلاس و آلبالو به خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: قیمت گیلاس از ۳۰۰ هزار تومان، امروز به ۸۰ (درجه دو) تا ۱۲۰ هزار تومان (درجه یک) رسیده است. 

وی افزود: قیمت هر کیلو هلو از ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار مشهد موجود است. قیمت هر کیلو هلوی لوکس نیز به ۱۲۰ هزار تومان می‌رسد که اصولاً مقدار میوه‌های لوکس در میادین بسیار ناچیز است.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد ادامه داد: شلیل از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، زردآلو از ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان، آلبالو از ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان، خربزه راک از ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، طالبی از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان و خربزه شهری از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در بازار موجود است.

وی با اشاره به قیمت هندوانه گفت: هندوانه درجه دو از ۶ هزار تومان و درجه یک نیز از ۱۱ تا ۱۶ هزار تومان و ممتاز نیز از ۱۷ تا ۱۹ هزار تومان در بازار موجود است. اما بیشتر بار هندوانه در بازار، از نوع درجه یک است. بار جدید هندوانه نیز از شمال در راه مشهد است که با ورود این بار به مشهد فراوانی این میوه را خواهیم داشت. 

قنبری‌شکوه درباره نرخ صیفی‌جات نیز اظهار کرد: امروز، خیار بوته‌ای از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، سیب‌زمینی از ۶ تا ۱۸ هزار تومان، پیاز زرد از ۸ تا ۲۰ هزار تومان، گوجه‌فرنگی از ۸ تا ۲۰ هزار تومان و بادمجان از ۵ تا ۱۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. 

وی درباره کیفیت پایین بعضی از میوه‌های نوبرانه در بازار و نارضایتی مردم در این زمینه گفت: میوه‌ای مانند هلو با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان که از شمال بارگیری می‌شود، ۵۰ درصد این قیمت هزینه کارگر، کرایه ماشین، پول سبد و کمیسیون بارفروش است و در اصل نیمی از آن به کشاورز می‌رسد. نباید انتظار داشت باری که کیلویی ۱۰ هزار تومان در مرکز خریداری می‌شود، بار باکیفیتی باشد.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد ادامه داد: بار‌های هلوی شمال از نظر ما کیفیت زیادی از لحاظ عطر، طعم و بو ندارند. حدود ۲۰ روز آینده که محصولات خراسان به بازار بیاید، شاهد افزایش کیفیت میوه‌ها خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->