بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد

  • کد خبر: ۲۳۴۶۲۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد
پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم را مورد هجمه قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یائیر نتانیاهو در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تومر بار، فرمانده نیروی هوایی این رژیم را به شدت به باد انتقاد گرفت و نوشت: فرمانده نیروی هوایی در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) کجا بود و چه می‌کرد؟ اکنون تصمیم گرفته است که «زیو لوی» را به‌عنوان مربی برای نسل بعدی خلبانان نیروی هوایی منصوب کند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، نتانیاهو در این پیام به بازنشر خبری پرداخت که مربوط به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ است و طی آن لیوی اعلام کرده بود که در اعتراض به اصلاحات قضایی در ارتش خدمت نخواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هنوز به توئیت پسرش واکنش نشان نداده است.

یائیر نتانیاهو که در میامی آمریکا زندگی می‌کند، همچنان با پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا می‌کند.

پیش از این پسر نتانیاهو ویدیویی را از یک نظامی صهیونیست که خواستار شورش علیه «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شده بود، به اشتراک گذاشت تا بار دیگر به اوج گرفتن تنش‌های داخلی در اراضی اشغالی اشاره کند.

یائیر نتانیاهو ماه فوریه بابت منتشر شدن تصویری از او در منزلش در میامی آمریکا، آن هم در شرایطی که سربازان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به جنگ فراخوانده می‌شوند، مورد انتقاد‌های فراوان قرار گرفت. طبق آخرین اطلاعات، او تا آوریل همچنان در میامی بود و در کنسولگری رژیم صهیونیستی کار می‌کرد.

از هفتم اکتبر که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه به وجود آمده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است. طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای جنگ تا این لحظه به ۳۷ هزار و ۳۷۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۵ هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->