خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم مطهر در انتخابات ریاست جمهوری آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد
سرخط خبرها

مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۳۵۲۹۸
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی
۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در برگزاری مراسم اقامه نماز در حرم مطهر رضوی مشارکت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره نماز حرم مطهر رضوی گفت: روزانه قریب به ۲ هزار و ۵۰۰ خادم از خدام بارگاه منور رضوی از یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح به زائران و نمازگزاران خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام بیناباجی گفت: این خادمان وظایفی همچون فرش‌اندازی، نظم‌دهی به صفوف نمازو توزیع مهر و پاسخگویی به سوالات شرعی نمازگزاران را بر عهده دارند.

وی همچنین از حضور ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در حرم مطهر رضوی برای اقامه اذان و اقامه نماز خبر داد و گفت: این نوجوانان و جوانان با گذراندن دوره‌های آموزشی، آمادگی لازم را برای مکبری در حرم مطهر رضوی کسب کرده‌اند.

رئیس اداره نماز به فعالیت‌های مرکز تخصصی نماز در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: این مرکز با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش دینی زائران و نمازگزاران در زمینه نماز در شبستان نهاوندی مسجد جامع گوهرشاد، فعالیت می‌کند.

بیناباجی بیان کرد: از جمله برنامه‌های این مرکز می‌توان به بیان ثواب و فضیلت نماز، برگزاری نماز با نوافل، کارگاه‌های تصحیح قرائت نماز، مشاوره نماز و پرسمان نماز اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی نماز برنامه‌های ویژه‌ای برای تشویق نوجوانان و جوانان به نماز دارد. این برنامه‌ها شامل کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، و جلسات مشاوره‌ای است که با هدف جذب جوانان به نماز و ارتقای سطح دینی آنها، برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->