ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

آموزش و پرورش از صدور کارنامه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه نهم خبرداد

  • کد خبر: ۲۳۵۴۴۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
آموزش و پرورش از صدور کارنامه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه نهم خبرداد
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار بود تا ۱۱ تیر کارنامه دانش‌آموزان پایه نهم را ارائه کنیم، اما این کار سریع‌تر انجام شد و از روز گذشته (یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳) کارنامه دانش‌آموزان پایه نهم تحویل داده شد و نمرات یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه نهم در سامانه سیدا ثبت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید یزدانی، در خصوص اعلام نمرات دانش‌آموزان پایه نهم و آغاز هدایت تحصیلی اظهار کرد: فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم بر عهده معاونت پرورشی و فرهنگی است و معاونت آموزش متوسطه وظیفه داشت سریع‌تر نمرات دانش‌آموزان را در سامانه "سیدا" (سامانه دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش) ثبت کند تا برگه هدایت تحصیلی توسط ادارات آموزش و پرورش صادر شود.

وی افزود: قرار بود تا ۱۱ تیر کارنامه دانش‌آموزان پایه نهم را ارائه کنیم، اما این کار سریع‌تر انجام شد و از روز گذشته (یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳) کارنامه دانش‌آموزان پایه نهم تحویل داده شد و نمرات یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه نهم در سامانه سیدا ثبت شده است.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هم‌اکنون اگر در صدور برگه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان مشکلاتی وجود داشته باشد به دلیل صادر نشدن کارنامه نیست و مرتبط با سامانه‌های هدایت تحصیلی است.

یزدانی ادامه داد: دانش‌آموزان پس از اعلام نمرات تا ۵ روز فرصت ثبت اعتراض دارند که بلافاصله اعتراض آنها بررسی و در مدت یک روز پاسخ داده می‌شود؛ معلمان خود دانش‌آموزان که برگه امتحانی را تصحیح کرده‌اند بعد از اعتراض مجدد برگه امتحان را تصحیح می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که دانش‌آموز نسبت به نمره معلم اعتراض دارد چرا مجدد بعد از اعتراض تصحیح را به همان معلم می‌سپارید، آیا این بی‌توجهی به حقوق دانش‌آموزان نیست؟ گفت: ممکن است نمره دانش‌آموز به دلیل حجم کار معلم و تصحیح زیاد اوراق امتحانی پایین شده باشد و خطای دشمنی و غرض‌ورزی نداریم.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش درباره ظرفیت‌سازی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در هنرستان‌ها عنوان کرد: آئین‌نامه مهارت‌آموزی در دولت شهید رئیسی مصوب شد و این موضوع سرلوحه کار است به همین دلیل در مناطق مختلف آموزش و پرورش هنرستان‌هایی ایجاد شده است و تلاش می‌شود رشته‌های مورد اقبال دانش‌آموزان مانند طراحی و دوخت را ایجاد کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->