وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ
سرخط خبرها

رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو

  • کد خبر: ۲۳۵۴۵۱
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو
ارزش قایدی در سایت ترانسفرمارکت یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است که جذب این بازیکن برای استقلال حدود ۲۹۵ میلیارد تومان آب می‌خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و با هدف بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده ستاره‌های زیادی را مدنظر دارد، اما قیمت آنها در بازار نقل‌وانتقالات به قدری بالاست که انتقال‌شان به استقلال تقریباً غیرممکن است. مهدی قایدی، مامه تیام، علی قلی‌زاده، علی کریمی و ... از جمله این نفرات هستند.

مهدی قایدی یکی از سرشناس‌ترین بازیکنانی است که استقلالی‌ها سراغ آنها رفته‌اند. باشگاه شباب الاهلی امارات برای رضایت‌نامه بازیکن سابق استقلال مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ میلیون دلار تعیین کرده است که با فرض دلار ۵۹ هزار تومانی بازار آزاد، چیزی در حدود ۲۰۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خواهد شد.

ارزش قایدی در سایت ترانسفرمارکت یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است که به پول ایران معادل ۸۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود. بنابراین، جذب این بازیکن برای استقلال حدود ۲۹۵ میلیارد تومان آب می‌خورد.

مامه تیام دیگر بازیکن سابق استقلال است که در لیست بازیکنان خارجی قرار دارد. او که نیم‌فصل دوم سال گذشته در تیم پندیک‌اسپور ترکیه بازی می‌کرد به پیشنهاد دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری پاسخ منفی داده است. در واقع، رقم پیشنهادی تیام بالای ۱۴۷ میلیارد تومان است. تیام که سابقه بازی در استقلال را دارد، در سال‌های اخیر در لیگ ترکیه حضور داشته است.

علی قلی‌زاده بازیکن لخ پوزنان لهستان که فصل گذشته به دلیل مصدومیت فرصت چندانی برای خودنمایی پیدا نکرد، برای جدایی‌اش از این تیم باید یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار پرداخت شود که به پول ایران معادل ۱۰۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

براساس این گزارش، جذب این سه بازیکن به غیر از قلی‌زاده چیزی حدود ۵۴۸ میلیارد تومان برای استقلال هزینه خواهد داشت. هلدینگ خلیج فارس برای جذب یکی از بازیکنان یادشده به خصوص قایدی تمایل زیادی دارد، اما سقف بودجه تعیین‌شده از سوی سازمان لیگ برای باشگاه‌ها، انتقال چنین بازیکنی را سخت می‌کند.

با این حال، از استقلال خبر می‌رسد که هلدینگ خلیج فارس درصدد آن است که هر طور شده قایدی را به استقلال بازگرداند، اتفاقی که دو فصل پیش نیز افتاده بود و این بازیکن به‌صورت قرضی از شباب الاهلی به استقلال برگشت، اما با توجه به سقف قرارداد تعیین شده، به نظر می‌رسد انتقال قایدی کار دشواری خواهد بود. شرکت هلدینگ خلیج فارس در حال رایزنی با شباب الاهلی امارات است تا رقم رضایت‌نامه را کاهش دهد. استقلال رقیب سختی مثل الاتحاد کلبا امارات دارد، تیمی که قایدی فصل گذشته به‌صورت قرضی در آن بازی کرد.

با توجه به لغو قانون ممنوعیت گرفتن بازیکنان قرضی از سوی سازمان لیگ (بند ۹ ماده ۳۶ دستورالعمل حاکم بر قرارداد‌ها و سقف بودجه باشگاه‌های فوتبال برای فصول ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۶)، هلدینگ احتمال دارد حداقل به جای جذب قطعی قایدی بتواند این بازیکن را قرضی به خدمت بگیرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->