حضور پرشور جامعه ورزش خراسان رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم
سرخط خبرها

سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟

  • کد خبر: ۲۳۵۵۰۴
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟
هافبک ناراضی پرسپولیس برای مذاکره با مدیران سپاهان راهی دیار زاینده رود می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صادقی که در دو فصل گذشته روز‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، حالا با پیشنهاد سپاهان مواجه شده است. هافبک خلاق سرخ‌پوشان که هفته‌های آخر لیگ را با یک مصدومیت عجیب از دست داد، امیدوار است تا در این تیم به روز‌های اوج خودش برگردد.

صادقی که در پدیده مشهد به تکامل رسیده بود، در گل گهر اوج فوتبال خودش را به نمایش گذاشت و حتی عنوان بهترین پاسور لیگ را هم به خودش اختصاص داد. درنهایت و در روز‌هایی که سرخابی‌های پایتخت برای جذب او سر و دست می‌شکستند، هافبک تکنیکی فوتبال ایران راهی پرسپولیس شد تا عنوان بزرگترین خرید نقل و انتقالات را به خودش اختصاص دهد.

روز‌های درخشش صادقی در پرسپولیس، اما چندان طولانی نبود و هافبک سرخ‌ها در نهایت با مصدومیت‌های کوچک و بزرگی که داشت، درنهایت از ترکیب اصلی فاصله گرفت و تبدیل به یک نیمکت نشین مطلق شد.

در پایان فصل و باتوجه به پایان قرارداد صادقی با پرسپولیس، این هافبک تصمیم گرفت تا در صورت نداشتن پیشنهاد تمدید قرارداد، راهی تیم دیگری شود. در همین حال و با جذب فرشاد احمدزاده از سوی پرسپولیس (به احتمال ۹۰٪)، سپاهانی‌ها تصمیم گرفتند جای خالی شماره ۱۰ تاثیرگذارشان را با سعید صادقی پر کنند تا بدین ترتیب ضمن جبران عقب ماندگی شان در بازار نقل و انتقالات، یکی از ستاره‌های رقیب راه به اردوگاه خودی بکشانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->