خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد

  • کد خبر: ۲۳۵۶۲۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد
تولیت آستان قدس رضوی گفت: کسی را باید انتخاب کرد که شعارها، سخنان و مواضع او با معیارهای انقلابی و سیاست‎ های امام راحل و رهبر معظم انقلاب منطبق‎ و نزدیک‎تر باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام احمد مروی روز سه‌شنبه در جشن عید غدیر خم در شهر درود نیشابور افزود: کسی که به قدرت، ایمان، مقاومت، استعداد ملت و منابع خدادادی کشور باور داشته و نه تنها اندک نگاهی به دشمنان و بیگانگان نداشته باشد، بلکه از آنها برائت و بیذاری بجوید و حالت استقلال در برابر بیگانگان در رأس آنها آمریکا داشته باشد.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری موجب افزایش قدرت کشور و پشتوانه امنیت ملی می شود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید داشتند.

وی با تأکید بر اهمیت گزینش اصلح و آگاهانه در انتخابات، عنوان کرد: علاوه بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب و گزینش نامزد اصلح نیز بسیار با اهمیت است؛ باید انتخاب بر اساس ملاک و معیارهای انقلابی انجام شود.

حجت الاسلام مروی با بیان اینکه غدیر، راه هدایت و از بزرگترین وقایع تاریخ جهان است عنوان کرد: غدیر چراغی همیشه فروزان برای بشریت است که با تمسک به آن ظلمت به روشنایی و نور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه نتیجه فاصله گرفتن از غدیر، شهادت فرزندان و اهل بیت پیغمبر(ص) شد؛ تصریح کرد: اگر غدیر را منفعت طلبان به حاشیه نمی‌راندند؛ امروز شرایط مسلمانان بسیار متفاوت بود؛ این ذلتی که امروز شاهد آن هستیم و چند میلیون یهودی صهیونیسم از هیچ جنایتی در غزه فروگذار نیستند و یک میلیارد مسلمان سکوت کرده و تنها نظاره گر هستند، از رهگذر فراموشی غدیر ایجاد شده است.

حجت الاسلام مروی افزود: اگر غدیر به حاشیه رانده نمی‎شد، صهیونیستی نیز در عالم به وجود نمی‌آمد و استکباری در جهان ایجاد نمی‎شد که اینگونه بر سرنوشت مسلمانان مسلط و حاکم باشد.

وی بیان کرد: یکی از پیام‌های غدیر این است که مدیریت جامعه اسلامی باید به دست انسانی عالم، باتقوا، دین شناس، شجاع، مدیر و مدبر باشد؛ از روزی که ایران عزیز تحت تربیت و زعامت امامت و ولایت قرار گرفت از زیر یوغ استعمارگران، چپاولگران و ستمگران نجات یافت و این از برکات غدیر است.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: اینکه امروز دشمنان و ستمگران عالم نمی‌توانند سرنوشت ملت ما را در دست گیرند، به برکت امامت و ولایت است. قدر نعمت استقلال و عزت را باید دانست و به نسل جوان شرایط کشور پیش از انقلاب را باید گفت.

حجت الاسلام مروی بیان کرد: ایران باعظمت با تمدن کهن پیش از انقلاب هیچ نقشی در سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای نداشت؛ اما امروز ایران بازیگری مهم منطقه است و هیچ طرحی بدون نظر ایران در منطقه نمی‎تواند اجرایی شود، امروز ایران ولایی از قدرتی برخوردار است که نه تنها در منطقه بلکه در مسائل بین المللی نظر ایران تعیین کننده است و این‌ها همه از برکات غدیر است.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->