فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد

  • کد خبر: ۲۳۵۶۲۶
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی تشدید تنش میان اسرائیل و حزب الله لبنان و همزمان با حضور وزیر جنگ تل آویو در واشنگتن اعلام کرد که اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله لبنان ترجیح می دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران گفت، یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که راه حل دیپلماتیک را به درگیری با گروه حزب الله لبنان ترجیح می دهد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین درباره وضعیت غزه ، همزمان با تاکید وزیر دفاع این کشور مبنی بر ارسال نیازهای تسلیحاتی اسرائیل، گفت که شاهد کند بودن روند کمک ها از طریق گذرگاه کرم ابوسالم هستیم و کمک ها به غزه باید سرازیر شوند.

میلر تصریح کرد: هیچ جایگزینی برای گذرگاه های زمینی در ارسال کمک ها به غزه وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال گفت: بهترین گزینه، آتش بس است تا کمک ها به غزه ارسال شود.

او همچنین بدون اشاره به کمک های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل اذعان کرد: وضاع در غزه همچنان بسیار بد است و ما برای ارسال کمک ها به شمال نوار غزه در تلاش هستیم.

پیش از این، وزیر دفاع آمریکا در پی افزایش تنش بین اسرائیل و حزب الله لبنان اعلام کرد: واشنگتن به دنبال توافق دیپلماتیک فوری برای جلوگیری از جنگ میان اسرائیل و حزب الله لبنان است.

وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در ابتدای دیدار خود با یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل در پنتاگون مدعی شد: «اقدامات تحریک آمیز حزب الله تهدیدی برای کشاندن مردم اسرائیل و لبنان به جنگی است که آنها نمی خواهند. چنین جنگی برای لبنان فاجعه آمیز و برای غیرنظامیان بی گناه اسرائیلی و لبنانی ویرانگر خواهد بود.»

وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: «دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش است. بنابراین ما فوراً به دنبال یک توافق دیپلماتیک هستیم که آرامش پایدار را به مرزهای شمالی اسرائیل بازگرداند و غیرنظامیان را قادر می‌سازد تا سالم به خانه‌های خود در هر دو طرف مرز اسرائیل و لبنان بازگردند.»

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->