تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود

  • کد خبر: ۲۳۵۹۴۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درحالی که همه تلاش می‌کردند صدای مقاومت را کسی نتواند به جهان منتقل کند، امیرعبداللهیان عزیز صدای رسای مقاومت بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در چهلم شهید امیرعبداللهیان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: امیرعبداللهیانِ خستگی‌ناپذیر و دلاور، شب و روز نمی‌شناخت و هر روز عرصه جدیدی را برای پیشرفت کار و دفاع از مقاومت باز می‌کرد.

وی افزود: درحالی که همه تلاش می‌کردند صدای مقاومت را کسی نتواند به جهان منتقل کند، اما بچه‌های مقاومت در میدان به زیباترین شکل دفاع شرافتمندانه می‌کردند، اما کسی بود که صدای آن‌ها را در عرصه‌های بین‌المللی می‌رساند و او امیرعبداللهیان عزیز بود که صدای رسای مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه گفت: شهید امیرعبداللهیان در کنار تمام سفر‌های شبانه‌روزی در این دوره که همه تلاش می‌کردند مقاومت را منزوی کنند، سه بار از سوی شورای امنیت سازمان ملل دعوت شد و در بالاترین کرسی بین‌المللی با صدای رسا حرف مقاومت را رساند.

سردار قاآنی تصریح کرد: این شهید عزیز در آخرین صحبت خود، متنی را خواند که زیباترین متن در بیان حقانیت مقاومت و دفاع از این پروژه ارزشمند بود.

وی ادامه داد: بیان و عمل شهید رئیسی و مرد میدان اقدامات روابط بین‌المللی، شهید امیرعبداللهیان، اثبات کرد که نه‌تنها اگر آمریکا در مقابل ما بایستد بازهم می‌توان خیلی کار‌ها را انجام داد، بلکه می‌توان با قدرت‌های بزرگ نیز هماوردی کرد.

سردار قاآنی ادامه داد: این اقدامات که در عرصه بین‌الملل می‌بینید، زحمات وزیر شهید است و بسیار اثرگذار بود و توانست اقتدار نظام اسلامی را در مقابل اسرائیل کودک‌کش و آمریکای جنایتکار حفظ کند.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه انتخاب رئیس‌جمهور هستید و قصد دارید کسی را انتخاب کنید که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد. آنچه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را بزرگ کرد و امروز افتخار انقلاب اسلامی است، باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این مردان با آمریکا می‌جنگیدند و اثبات کردند که بدون اتکا به آمریکا می‌شود کار‌ها را پیش برد. شما بدانید این‌ها که حل مسائل را به ارتباط با آمریکا تعریف می‌کنند، کسانی هستند که نمی‌خواهند دلاورمردانه بجنگند. در صورتی که وقتی از موضع اقتدار و قدرت حرف بزنید، حتی آمریکا را به کرنش وامی‌دارید.

فرمانده سپاه قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان در این دو دهه که برجستگی بیشتری پیدا کرد، هرجا بود از نظام اسلامی دفاع می‌کرد و در هرجا بود ارتباطش را با شهید سلیمانی مستمر و محکم حفظ کرده بود و برای پیشبرد اهداف همراهی می‌کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->