ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم

  • کد خبر: ۲۳۵۹۵۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم
استقلال هنوز از بابت سرپرست خود در فصل آینده بلاتکلیف است.

به گزارش شهرآرانیوز، اگرچه آتیلا حجازی در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد ولی مجوز حضورش روی نیمکت صادر نشد و او تا پایان فصل تمام دیدار‌های استقلال را از روی سکو‌ها تماشا کرد. آتیلا همین حالا هم کار‌های مربوط به تیم را هماهنگ کرده و جلو می‌برد ولی شایعات زیادی مبنی بر عدم صدور کارت برای او جهت همراهی جواد نکونام تحت عنوان سرپرست شنیده می‌شود و به همین خاطر برخی مسئولان باشگاه با چند نفر از پیشکسوتان استقلال جهت پذیرفتن سمت پرستی این تیم در لیگ بیست و چهارم وارد مذاکره شده‌اند، اما پاسخی که می‌شنوند در نوع خود جالب توجه است.

 اغلب این افراد به استقلالی‌ها گفته‌اند بابت اعتمادی که به آنها شده خیلی خوشحال هستند، اما به حرمت اینکه آتیلا پسر ناصر حجازی است و پدرش بر گردن باشگاه استقلال حق دارد، اصلاً نمی‌توانند بیایند و پستی که قرار بوده در اختیار فرزند ناصر خان قرار بگیرد را مال خود کنند به همین دلیل این پیشنهاد را رد کرده‌اند. البته اگر مشکل آتیلاجازی حل نشود قطعاً استقلال باید یک سرپرست جدید انتخاب کند و به احتمال بسیار زیاد یک نفر از میان همین پیشکسوتان باید مسئولیت فوق را بر عهده بگیرد. مسئله مهم دیگر اینکه تعدادی از پیشکسوتان استقلال با خود آتیلا حجازی همبازی بوده‌اند و همین مسئله کار را برایشان دشوارتر هم می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->