هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۳۹۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم
خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه در اظهاراتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را عامل دست‌نیافتن به توافق مبادله اسرا دانستند.

به گزارش شهرآرانیوز، خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه در اظهاراتی اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه بیان کردند: از سیاسیون و فرماندهان سرویس‌های امنیتی می‌خواهیم که اجازه ندهند نتانیاهو توافق مبادله اسرا را به شکست بکشاند. نتانیاهو برای باقی‌ماندن در پست خود جنگ را طول می‌دهد.

این شهرک‌نشینان صهیونیست از دیگر صهیونیست‌ها خواستند که برای فشارآوردن به نتانیاهو جهت امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین در نوار غزه به خیابان‌ها بریزند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست افزودند: ما در آستانه جنگ در جبهه شمالی هستیم. اگر این موضوع رخ بدهد دیگر امیدی به بازگرداندن فرزندان ما نخواهد بود. تداوم جنگ کنونی به معنای کشته‌شدن فرزندان ما است.

این شهرک‌نشینان تاکید کردند که از «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و فرماندهان سرویس‌های امنیتی این رژیم انتظار دارند کسی را که دلیل شکست در دستیابی به توافق مبادله اسرا است معرفی کنند.

کمی پیش‌تر نیز منابع رسانه‌ای از برگزاری تظاهرات اعتراضی در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی با حضور شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.

صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات‌های اعتراضی خواهان برکناری نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

همچنین شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات‌ها خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->