محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۳۶۹۱۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد
با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با حضور امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری عملیاتی قرار گرفت. گردان پهپاد منطقه پدافند هوایی مرکزی مجهز به انواع پهپادهای عملیاتی و شناسایی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه، از ایستگاه رادار یزد و سایت هرند بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی گردان‌های عملیاتی s۲۰۰ و s۳۰۰ را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان این منطقه پدافندی، تجربه هشت سال دفاع مقدس را همچون برگ زرینی در تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: انتقال تجربه اساتید پیشکسوت به نسل های جدید، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سامانه‌های دفاع هوایی در زمان جنگ تحمیلی بسیار محدود بود، خاطرنشان کرد: امروز برخلاف گذشته، انواع متعددی از سامانه‌های دفاعی برای دفاع از آسمان کشور در اختیار داریم که به‌واسطه آن‌ها و نیروی انسانی متعهد و متخصص، بدون نیاز به هیچ کشور خارجی از قلمرو هوایی و عزت و حیثیت کشورمان دفاع می‌کنیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در خاتمه، از بازسازی ساختمان معاونت اطلاعات و عملیات این منطقه پدافندی نیز بازدید کرد.

منبع: ارتش جمهوری اسلامی ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->