نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

هایجک استقلال به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۷۱۲۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
هایجک استقلال به پرسپولیس
باشگاه استقلال با ستاره جوان ذوب آهن قرارداد امضا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال شب گذشته از محمدحسین اسلامی بعنوان اولین خرید خودشان در بازار نقل و انتقالات رونمایی کردند. این اتفاق در حالی رقم خورد که ستاره جوان و تکنیکی ذوب آهن در نیم فصل فوتبال ایران هم مورد توجه آبی های پایتخت بود اما عدم توافق ذوبی ها باعث شد تا این اتفاق عملی نشود.

این همه در حالی است که پرسپولیسی ها هم برای جذب این بازیکن خیز بزرگی برداشته بودند و حتی هفته گذشته خبر توافق این باشگاه با اسلامی هم منتشر شد، اما در نهایت این استقلال بود که موفق شد اولین عکس را با پیراهن آبی کنار این بازیکن بگیرد.

بدین ترتیب باشگاه استقلال که در بازار نقل و انتقالات تابستانی کم رونق بود، اولین برگ برنده اش را رو کرد تا رضایت نسبی هواداران را کسب کند.

محمدحسین اسلامی در شرایطی راهی استقلال شد که غیر از پرسپولیس، سپاهان را هم در لیست مشتریان خودش داشت. این وینگر تکنیکی و سرعتی، فوتبال را از پایه های ذوب‌آهن شروع کرد و به تیم بزرگسالان این باشگاه رسید. در سابقه فعالیت های ورزشی این بازیکن دوبار دعوت به اردوهای تیم ملی بزرگسالان به چشم می خورد که اولین بار در سال ۱۴۰۱ و توسط کارلوس کی روش بوده و دومین مرتبه هم امیر قلعه‌نویی این بازیکن را در جمع منتخبین خودش قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->