محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس

  • کد خبر: ۲۳۷۲۲۴
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس
شهردار تهران گفت: ما موهبت انقلاب اسلامی را در ارائه آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رای به عنوان ودیعه بزرگ انقلاب دریافت کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا زاکانی، امروز چهارشنبه ۱۳تیر ۱۴۰۳ در اردوگاه ثامن مشهد در میان هواداران سعید جلیلی گفت: خراسان نقطه کانون ایران اسلامی و قلب تپنده ایران به عنوان حرم  است؛ لذا ما مفتخریم که امروز  گرد یکدیگر در کنار امام رضا (ع) جمع شده‌ایم و  مقدمات نمای مردم سالاری دینی که در روز جمعه رقم خواهد خورد را فراهم کردیم.  

وی افزود: ما موهبت انقلاب اسلامی را در ارائه آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رای به عنوان ودیعه بزرگ انقلاب دریافت کرده‌ایم. ما می‌توانیم انتخاب کنیم و در مسیر انتخاب نامزد مورد نظر خود باید اطرافیان و پیروان او را هم در نظر بگیریم.  

یک نامزد برنامه دارد و یک نامزد بی برنامه است

شهردار تهران تصریح کرد: در مسیر انتخابات نمی‌توانیم پیشینه نامزد‌ها را در نظر نگیریم. هر دو نامزد کارنامه و گذشته‌ای دارند، اما یک نامزد برنامه دارد و یک نامزد بی برنامه است. یک نامزد بیان می‌کند که سال‌ها موضوعات کشور را مطالعه کرده و برای عبور از معضلات و مشکلات از کارشناسان استفاده خواهد کرد و مشکلات را  به کارشناسانی حواله می‌دهد که معلوم نیست کجا هستند.

زاکانی ادامه داد: پیشینه این دو نامزد حاکی از یک شرایطی است. پزشکیان در حوزه پزشکی صاحب نظر و مسئول است، اما در در دوره اصلاحات به خاطر بی مسئولیتی و بی مدیریتی استیضاح شد، اما نامزد دیگر از گذشته تا به امروز به پاکی و ایستادگی و توجه به منافع ملی شناخته شده است.

نمی‌توان مردم ما را دسته بندی کرد

وی خاطرنشان کرد: لذا تکلیف نامزد‌ها معلوم است اما روشن‌تر از تکلیف نامزدها، نامشخص بودن همراهان پزشکیان است. در ستاد پزشکیان کسانی را داریم که با افتخار اعلام می‌کنند که اساسا نسبت به مردم هیچ شناخت و عاطفه‌ای ندارند. وزیر ارتباطات روحانی در ستاد پزشکیان فعال است و او، من و شما را طالبان می‌خواند و بزرگترین اهانت را به مردم می‌کند. توجه ندارند که نمی‌توان مردم ما را دسته بندی کرد. مردم ما از هر قومیت، مذهب و خطه‌ای از کشور، گل سر سبد ایران هستند و این‌ها متوجه نیستند راجع به چه کسانی صحبت می‌کنند. اینها مردمی می‌خواهند که تابع آنها باشد. مانند سال ٨٨ که مردم به آنها رای ندادند و حاصل انتخاب مردم را را زیر سوال می‌برند.

شهردار تهران بیان کرد: بزرگترین قراراداد‌های ننگین کشور مربوط به دوره خاتمی بوده است. در این مملکت نمی‌توانید سیاه بازی کنید. در این مملکت همه پرونده‌های شما وجود دارد. ما می‌خواهیم شما به دادگاه احضار شوید و ما نیز حاضر شویم و بگویم شما چه کردید.

زاکانی افزود: مملکت ما امکانات کمی ندارد، اما شما مانند سرطان بر جان مملکت افتاده‌اید و کشور را ویران می‌کنید.

وی اضافه کرد: چرا می‌ترسید سعید جلیلی بالا بیاید و رئیس جمهور شود؟ چون جلیلی قرار است بیاید و مقابل دزدی شما را بگیرد.

شهردار تهران اضافه کرد: روحانی مملکت را با ۵ برابر بدهی تحویل شهید رئیسی داد، اما پزشکیان اطلاعات غلط را به مردم نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: شما ناکارآمد هستید و صداقت ندارید، گذشته درخشانی ندارید، آینده خوبی هم برای مردم نشان ندادید، آن وقت مردم چگونه و به چه امیدی به شما رای بدهند؟

زاکانی تصریح کرد: آمریکا، آمریکای ۴۵ سال پیش نیست، آمریکایی‌ها امروز کشور خودشان را قبول ندارند. کشور آمریکا مانند شیر پیر بی‌دندان است و حال بلند شدن ندارد. اسرائیل هم سگ هار آمریکا است و لحظات احتضار خود را می‌گذارند. دنیا عوض شده و این دوستان تازه از خواب بیدار شده‌اند و می‌خواهند به سمت آمریکا بروند و به آنها التماس کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی دست به پاهایش گرفت و بدون توجه به آمریکا با کمک مردم ایران را سربلند کرد.

شهید رییسی حریم تحریم را شکست

شهردار تهران عنوان کرد: می‌خواهند بنزین و انرژی را آزاد کنند. آن‌ها درکی از زندگی مردم ندارند. این شهید رییسی بود حریم تحریم را شکست. ما انقلاب کردیم تا بنده خدا باشیم نه بنده آمریکا!

زاکانی افزود: کشور به سمتی می‌رود که دارد نفس می‌کشد. در زمان شهید رئیسی ٩۵ کشور وارد ایران شدند و در زمان شهادت او عزای عمومی اعلام کردند. ما راه شهید رییسی و پرچم او را در دستان جلیلی ادامه می‌دهیم.

سفر تبلیغاتی علیرضا زاکانی به مشهد برای دور دوم انتخابات ۱۴۰۳

این برنامه با بیش از یکساعت تاخیر و با حضور جمعیتی زیاد و سخنرانی مصطفی باقرزاده، رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان رضوی آغاز شد و شاهد حضور برخی از نمایندگان مردم مشهد در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بود. در طی این برنامه حاضران در برنامه شعارهای حمایتی از سعید جلیلی سر می دادند.

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->