ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
سرخط خبرها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم

  • کد خبر: ۲۳۷۲۳۵
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم
در پی هشدارهای مکرر مقامات و کارشناسان رژیم صهیونیستی مبنی بر تبعات ناگوار جنگ گسترده با لبنان، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از تمایل تل‌آویو برای توافق بر سر مرزهای شمالی سخن به میان آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، «یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ما ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم اما اگر ضرورت ایجاب کند، می دانیم چگونه بجنگیم.

این در حالی است که «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اذعان کرده است: ما نبرد در نوار غزه را باخته‌ایم و نتیجه جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان، شکستی راهبردی برای تل آویو و ورود به جنگی منطقه ای با مشارکت ایران خواهد بود.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ورود به جنگ زمینی، هوایی و دریایی علیه حزب الله لبنان نیز به یک جنگ منطقه ای تبدیل خواهد شد، افزود: ایران نیز به جنگ خواهد پیوست زیرا ما با حمله به کنسولگری ایران در سوریه، ایران را به دشمن اساسی خود در هرگونه حادثه ای تبدیل کردیم.

بریک همچنین نبرد کنونی چند گروه محور مقاومت با رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت که در صورت وقوع جنگ (گسترده)، بیش از چهار هزار موشک و پهپاد (از لبنان)، این رژیم را هدف قرار خواهند داد.

وی، رسیدن ارتش رژیم صهیونیستی به رودخانه لیتانی در مرز لبنان را در صورت وقوع جنگ فراگیر با حزب الله و حمله زمینی به جنوب لبنان غیرممکن دانست و گفت: در صورت جنگ (گسترده) با حزب الله، همه اسرائیل زیر آتش خواهد بود و مراکز جمعیتی، برق و آب نخواهند داشت.

همزمان نشریه اکونومیست با مقایسه توان نظامی رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان به نقل از مقام های نظامی و اطلاعاتی این رژیم هشدار داد که نابودی کامل حزب الله فعلاً ممکن نیست و جنگ تمام عیار به جان باختن ده ها هزار اسرائیلی منجر خواهد شد.

اکونومیست در گزارشی به مشکلات پیش روی رژیم صهیونیستی در به راه انداختن جنگ تمام عیار با حزب الله لبنان پرداخت و نوشت: اگر اسرائیل تصمیم به آغاز جنگ برای تضعیف حزب الله و عقب راندن آن بگیرد، ممکن است تهاجم زمینی محدود به جنوب لبنان به یک عملیات نظامی بزرگ منجر شود و ده ها هزار نفر در نتیجه موشک باران حزب الله کشته شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->