سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴
سرخط خبرها

گلر منچسترسیتی در راه عربستان

  • کد خبر: ۲۳۷۳۰۸
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
گلر منچسترسیتی در راه عربستان
ادرسون موافقت خود را برای حضور در النصر اعلام کرد و خرید جدید این باشگاه عربستانی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، ادرسون برزیلی را باید سوپر خرید جدید النصر بدانیم. این دروازه بان برزیلی موافقت خود را برای حضور در النصر اعلام کرد و به زودی رسما با این تیم عربستانی قرارداد امضا خواهد کرد.

ابتدا روزنامه سعودی اسپورت بود که این خبر را اعلام کرد و از پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی النصر به ادرسون برزیلی خبر داد و با موافقت این دروازه بان برزیلی باید منتظر اعلام رسمی این انتقال بود.

فابریتزیو رومانو ایتالیایی هم این انتقال را تایید کرد و نوشت: النصر موافقت خود را برای حضور در لیگ عربستان اعلام کرده است. بله این خبر درست است و او در آستانه انتقال به النصر است.

النصر در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را با وجود ستاره‌های بزرگی که در ترکیب خود داشت برآورده کند. یکی از نقاط ضعف جدی النصر خط دروازه این تیم بود و با پیوستن ادرسون خیال هواداران و کادر فنی تیم راحت خواهد شد.

ادرسون تا سال ۲۰۲۶ با منچسترسیتی قرارداد دارد و احتمال جدایی او زیاد است چرا که باشگاه سیتی قرارداد او را تمدید نکرده است. این درحالی است که قرارداد اورتگا دیگر دروازه‌بان تیم اخیرا تمدید شد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->