محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد

  • کد خبر: ۲۳۷۳۱۴
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
منابع اعلام کردند جنبش حماس اصلاحات خود را درباره طرح پیشنهادی اخیر رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس در غزه ارائه کرد، اما «این اصلاحات به‌گونه‌ای است که مسائل اصولی لطمه‌ای وارد نمی‌کند.»

به گزارش شهرآرانیوز؛ یک منبع آگاه اعلام کرد در اصلاحیه اخیر، دیدگاه‌های حماس در خصوص تثبیت آتش‌بس همیشگی، خروج کامل نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه و بازگشت آوارگان به منازل خود ثابت است.

این منبع به المیادین گفت جنبش حماس بر «ضرورت عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا (واقع در امتداد مرزهای نوار غزه و مصر، به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۱۰۰ متر) و نیز گذرگاه رفح واقع در جنوب نوار غزه» پافشاری کرده است.
 
این منبع اشاره کرد که حماس  همچنین بر مخالفت خود با وضعیت «وتو» درباره آزادی اسرای دارای حکم حبس ابد تاکید کرده است.

جنبش حماس در بررسی ۲ بند ۸ و ۱۴ انعطاف نشان داده است به طوری که تداوم مذاکرات تا دستیابی به آتش‌بس دائمی در نوار غزه را تضمین می‌کند.
 
حماس روز چهارشنبه اعلام کرد «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی این جنبش اخیرا تماس‌هایی با میانجیگران قطری و مصری درباره ایده‌های این جنبش برای پایان دادن به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه داشته و تاکید کرده است که با محتوای مذاکرات جاری با روحیه مثبتی برخورد کرده است.

خبرگزاری رویترز از سرویس موساد نقل کرد که میانجیگران پاسخ حماس به پیشنهاد آتش‌بس در غزه را به رژیم صهیونیستی ارائه کردند که شامل اصلاحات جدیدی در طرح پیشنهادی آمریکا برای معامله تبادل اسرا می‌شود.

شبکه عبری «کان» هم به نقل از برخی منابع گزارش کرد که حماس شرط جدیدی را به مذاکرات افزوده و آن خروج ارتش صهیونیستی از محور فیلادلفیا است و دفتر نتانیاهو گفته که پاسخ حماس را بررسی و نتیجه را به میانجیگران  اعلام خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->