آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن ۴۲ ساله + فیلم(۲۴ تیر ۱۴۰۳) سه پیشنهاد مجلس برای حل مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی آینده تجویزهای بی حساب و کتاب سی تی اسکن‌ و آزمایش‌ ترورهای تاریخ ساز در آمریکا؛ از رونالد ریگان تا دونالد ترامپ
سرخط خبرها

خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی

  • کد خبر: ۲۳۷۶۹۲
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی
بیست‌و‌پنج ماه از بازداشت متهمان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه گذشته است. حالا خبر رسیده که متهم ردیف اول این پرونده در زندان اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس این اطلاعات، ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ حدود ساعت ۳ بعدازظهر، «آرمین»، سارق اصلی بانک ملی، در یکی از بند‌های زندان تهران بزرگ با مصرف زیاد قرص‌های [..] دست به خودکشی زده است. هم‌بندی او وقتی وارد اتاق شده، آرمین را دیده که روی زمین افتاده است، اما چیزی که توجه او را جلب کرده قوطی خالی قرص‌هایی بوده که روی تخت آرمین قرار داشته است.

هم‌بندی آرمین سریع ماجرا را به افسرنگهبان اطلاع داده و آرمین به بهداری زندان تهران بزرگ منتقل شده، اما پزشک بهداری تشخیص داده که وضعیت آرمین وخیم و اورژانسی است، به همین خاطر خیلی سریع آرمین را به بیمارستان لقمان حکیم منتقل و پزشکان معالج اقدامات لازم را آغاز کرده‌اند. آرمین حدود ساعت ۷ شب پس از اینکه سموم از بدنش خارج شده، در بخش این بیمارستان، بستری و دو روز بعد به زندان تهران بزرگ منتقل شده است.

یک منبع آگاه، درمورد این حادثه می‌گوید: «آرمین از همان ابتدا با صدور کیفرخواست و مواجهه با اتهام افساد فی‌الارض خود را در بن‌بست دید. همچنین مدت زمان بازداشت موقت این متهمان نیز طولانی شده و آرمین هم به دلیل همین موضوع و عدم رسیدگی به پرونده‌شان دست به خودکشی زده که البته با اقدام بموقع افسرنگهبان نجات پیدا کرده است.»

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->