پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام
سرخط خبرها
پخش زنده با مشارکت آپارات اسپرت

پخش زنده بازی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

پخش زنده بازی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های ملی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند.
  • کد خبر: ۲۳۸۵۶۲
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی انگلیس و هلند در چارچوب مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴، چهارشنبه شب ۲۰ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

انگلیس در مرحله گروهی صربستان را یک بر صفر شکست داد و برابر دانمارک و اسلوونی به تساوی رضایت داد. در یک هشتم نیز برابر اسلواکی در آستانه حذف قرار داشت که روی هنرنمایی بلینگام به بازی برگشت و در نهایت به پیروزی رسید. در یک چهارم نیز سوئیس را در ضربات پنالتی شکست دادند.

هلند در مرحله گروهی با پیروزی برابر لهستان و یک تساوی برابر فرانسه و شکست مقابل اتریش به عنوان تیم سوم از گروه خود بالا آمد. لاله‌های نارنجی، اما در مرحله حذفی نمایش متفاوتی داشتند و در یک هشتم نهایی رومانی را ۳ بر صفر و در یک چهارم ترکیه را ۲ بر یک مغلوب کردند.

پخش بازی هلند - انگلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->