شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم ثبت نام ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر برای استفاده از خدمات شهرداری در حوزه سرویس مدارس در مشهد هزینه نگهداری معابر شهر مشهد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال درباره کوچه «مهرافروز»، یکی از فرعی‌های محله سرشور مشهد | میان «چهنو» و «آرام» باغ بی‌برگی است اعمال‌قانون ۱۷۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی و اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مشهد ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بسیاری از چالش‌های محلات با پروژه‌های زودبازده برطرف شد مدیریت شهری مشهد به استقبال مهر می‌رود | سرویس‌دهی ویژه حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان مشهدی آماده باش کامل خدمات شهری مشهد در پی بارش باران (۲۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس-مشهد افتتاح شد + فیلم (۲۱ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۸۵۹۵
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس-مشهد افتتاح شد + فیلم (۲۱ تیر ۱۴۰۳)
مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس با مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق با حضور استاندار خراسان‌رضوی، شهردار و فرماندار مشهدمقدس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پروژه تعریض پل شهید باهنر (بر روی کال طرق) در محور جاده سرخس-مشهد و احداث میدان و اصلاح هندسی مسیر‌های دسترسی آن امروز، ۲۱ تیر ۱۴۰۳، به‌صورت رسمی و با حضور مسئولان افتتاح شد.

نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق درحال‌توسعه اتفاق خوبی است

حسین بنایی‌منش، شهردار منطقه‌۶، در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر، بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق درحال‌توسعه، اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با اشاره به این موضوع که اعتبارات خوبی به این پروژه و دیگرپروژه‌های این منطقه جهت توسعه تخصیص داده شده است، ادامه داد: در سال گذشته، برای منطقه۶، ۴۰۱ پروژه با اعتبار ۷۱۵ میلیارد تومان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رخ داده است. همچنین پیاده‌روسازی بولوار حر و... تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. 

شهردار منطقه‌۶ گفت: یکی از اتفاقات خوب دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد، توجه به مناطق بازآفرینی و اعتبار ویژه درقالب پروژه‌های زودبازده است. با ۱۹۱ پروژه به‌ارزش ۲۲۵ میلیارد تومان و ٩١ درصد پیشرفت فیزیکی، بیشترین پروژه و اعتبار را در این منطقه داشتیم.

بنایی‌منش گفت: در سال جاری نیز ۱۳۵ پروژه عمرانی و ۸۱ پروژه زودبازده شناسایی شده است که تا آخر سال محقق می‌کنیم. 

وی در پایان، از حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد به طور ویژه تشکر کرد.

گفتنی است یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی منطقه۶ عملیات تعریض پل جاده سرخس بر روی کال طرق واقع در ورودی محور سرخس به مشهد است. این پروژه یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی واقع در شرق مشهد و مشابه پل دهرود در جاده سیمان و بولوار رسالت است. عرشه پل شهید باهنر به طول ۸۵۰ متر است که در کنار اجرای این پل، بیش‌از ۳ هزار متر طول دیواره‌سازی نیز انجام و میدانی به مساحت ۵ هزار مترمربع در ورودی آن احداث شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->