روایتی از تخریب سینما‌های مشهد به ویژه از دهه ۷۰ تا امروز | سکانس زوال بر پرده سینما نگاهی کوتاه به تاریخ ورود سینما به مشهد و روزگار رفته بر آن | سیمای مخدوش پیرمرد صدساله گلایه اهالی محله پورسینای مشهد از زمین‌های رها شده حوالی چند مدرسه | در حصار زمین‌های خاکی و خالی تأخیر بیست‌ساله در روند ثبت جهانی توس به‌خاطر دکل‌های برق فشارقوی ۱۵۲ روز دیگر تا راه‌اندازی فاز نخست طولانی‌ترین خط مترو مشهد پیشینه یکی از بزرگ‌ترین محدوده‌های تاریخی شمال شهر مشهد | کاوش در تاریخ ناخوانده مزرعه «محرابخان» آمادگی کامل ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید گلایه ساکنان چهارچشمه مشهد از ۲ دهه بلاتکلیفی پروژه نیمه‌کاره کانال آب شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی + پاسخ تخصیص اعتبار به مسجد مرویهای مشهد تا یک ماه آینده + فیلم (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) سرای عزیزالله‌ اف مشهد، میراثی در انتظار تکمیل فرایند احیا | پژمان‌فر از بنا‌ی تاریخی عزیزالله‌ اف بازدید کرد + فیلم افزایش ۷۷۰میلیارد تومانی اعتبار ساخت فضا‌های ورزشی مشهد یکسان‌سازی نرخ حمل‌و‌نقل عمومی دغدغه زائران تأمین و نصب تجهیزات ایمنی در پارکینگ توحید مشهد استفاده شهرداری مشهد از وَن‌های تخصصی ویژه جمع آوری کودکان کار درباره یکی از کوچه‌های محله سرشور مشهد که یادآور نام یک پزشک قدیمی است | دگردیسی‌های مدام کوچه «مشیر» استفاده از تجربیات حمل‌ونقل عمومی شهرداری مشهد در شهرداری کرج ۱۱۰ میلیارد تومان در تأمین آب مورد نیاز مشهد صرفه‌جویی شد اثربخشی اقدامات کارگروه وکلای ترمیمی در دبیرخانه شهر ترمیمی بیشترین تصرفات اراضی ملی در مشهد و ۳ شهر دیگر خراسان رضوی نام‌گذاری تعدادی از معابر شهر مشهدمقدس به نام‌های ۴۷ بانوی شهید
سرخط خبرها

بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک انجام شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان‌یزدی در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: بار برون‌شهری مشهد از چندین محور وارد می‌شود که اصلی‌ترین محورها نیشابور و قوچان هستند. یکی از ورودی‌های شهر از سمت سرخس بوده که محور ترانزیتی و مسافری است و کارکرد صنعتی نیز دارد.

وی افزود: در طول سالیان مختلف، سکونت مردم در این محور شکل گرفته و قاعدتاً وضعیت آن از حالت برون‌شهری به یک محور شهری تبدیل شده و بار ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری تداخل پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: پل قدیمی با عرض کم پاسخگوی حجم تقاضای ترانزیتی و برون‌شهری نبود و مشابه این پروژه، چند ماه قبل در پل دهرود انجام شد.

محمدیان‌یزدی درخصوص مشخصات فنی پروژه، خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده و دوربرگردان این پروژه ۳۰۰ متر و طول پل ۶۰ متر است. همچنین عرشه بتنی تعریض‌شده آن به طول ۱۱.۵ متر با ۶ دهانه هشت‌متری اجرا شده است. با میدانی که در بالادست ایجاد شده، ورودی مزرعه نمونه و تقاطع دست‌گردان به سرخس سامان‌دهی شده و با ایجاد میدان، آرام‌سازی ترافیک در ورودی شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی مسیل طرق نیز از دیگرپروژه‌هایی است که امروز رونمایی می‌شود و در دو سیل اخیر، اثر این اقدام مثبت را دیدیم. تا چند روز دیگر نیز شاهد افتتاح بولوار قمربنی‌هاشم(ع) و تقاطع غیرهم‌سطح آن که انتهای بولوار مصلی را به بولوار حر متصل می‌کند و جزو محور‌های توسعه‌ای است، خواهیم بود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: نگاه شورا توجه به حاشیه شهر و اجرای عملیات عمرانی برای ارتقای سطح زندگی است که تا حدودی با اجرای این پروژه‌ها، محقق شده و در آینده نیز در منطقه‌دو شاهد اجرای پروژه‌های خوبی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->