نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس به دنبال مدافع چپ مراکشی

  • کد خبر: ۲۳۹۱۳۴
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
پرسپولیس به دنبال مدافع چپ مراکشی
به نظر می‌رسد که پرسپولیس با مدافع چپ پای مراکشی که در لیگ روسیه بازی می‌کند به توافق رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جدایی علی نعمتی و البته به احتمال خیلی زیاد عبدالکریم حسن باعث شده است تا پرسپولیس به دنبال یک مدافع چپ پا باشد.

ابتدا گزارش‌ها حاکی از توافق سرخ‌پوشان با آکام هاشم عراقی می‌داد ما ظاهرا گزینه نهایی یک بازیکن مراکشی است.

یحیی عطیه الله، بازیکن تیم ملی فوتبال مراکشی گزینه‌ای است که پرسپولیس به جذب او علاقه دارد.

سایت one۳ مصر با تیتر"شوک به هواداران الاهلی؛ پرسپولیس گزینه مورد نظر الاهلی را ربود" مدعی شد که نماینده ایران با یحیی عطیه الله وارد مذاکرات جدی شده و این انتقال در حال نهایی شده است.

طبق اعلام این سایت پرسپولیس در تلاش است که یحیی عطیه الله را به صورت قرضی از تیم سوچی روسیه جذب کند.

عطیه الله در جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال مراکش را همراهی کرد و توانست عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته باشد. او از تیم الوداد مصر راهی تیم سوچی روسیه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->