اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ برگزار شد علت صدای انفجار در خیابان صائب اصفهان چه بود؟ دیپلماسی فرهنگی با حضور صالحی امیری در وزارت میراث افزایش خواهد یافت ادعای معاون سازمان بهزیستی کشور در خصوص وضعیت مالی خانواده‌های کودکان کار روایتی از گلایه پرستاران بیمارستان‌های امام رضا(ع) و قائم(عج) مشهد درباره حقوق و اضافه کار | تعرفه‌های خاک‌خورده پزشکی قانونی: در سال گذشته، ۱۴۸ زائر در تصادفات رانندگی اربعین فوت شدند نکات ایمنی در هنگام سوختگی سطحی چشم با مواد شیمیایی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مهرماه کمبود معلم نداریم آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ مشهد در دهه پایانی ماه صفر رئیس سازمان حج و زیارت: فراهم شدن مقدمات اعزام زائران عمره | منتظر تعیین نرخ بلیت هستیم آماده‌باش کمیته ‌بهداشت‌ و درمان اربعین در مرزهای هشت‌گانه ایران هوای امروز مشهد آلوده است (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) گزارشی از مصائب والدین مشهدی در استفاده از طرح‌های حمایتی و تشویقی جوانی جمعیت | مشوق‌های کاغذی فرزندآوری! بلیت اربعین، کمیاب و گران مثل همیشه کاهش ساعت کاری ادارات در سیستان‌وبلوچستان (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) درخواست رئیس ستاد اربعین از زائران: در کربلا کمتر از یک روز توقف کنید پیاده روی زائران اربعین در شب، راهی برای رهایی از گرمای طاقت‌فرسای عراق ترفند جدید کلاهبرداران و جاسوس‌ها برای هک کردن گوشی شما نجات مرد میانسال از کانال فاضلاب در خیابان آوینی مشهد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) گردوغبار شهرستان مرزی خواف در خراسان رضوی را به حالت آماده باش در آورد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۲۴۴
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری یکی از اشرار محله نارمک خبر داد و گفت: از این متهم در هنگام دستگیری یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ اکبر موسوی گفت: مأموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات فاتب، خبری را در خصوص شرارت و قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محدوده نارمک را با سلاح سرد دریافت کرده و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: با تحت نظر قرار دادن این شرور به شکل شبانه روزی و اطمینان از اینکه متهم سلاح گرم حمل می‌کند، با مرجع قضائی هماهنگی شد و پس از اخذ دستور قضائی به مخفیگاه متهم که از قبل شناسایی شده بود اعزام شدند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهم به پلیس منتقل شد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: متهم پس از اعتراف در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود، با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس همواره به صورت جدی با افراد شرور و کسانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->