نشست «بیارای روی زمین را به مهر» به یاد استادان محمدجان شکوری و خدایی شریف در مشهد برگزار شد جدیدترین تصویر از پشت صحنه سریال پایتخت ۷ + عکس ماجرای لغو ساخت «شب‌های برره ۲» به‌خاطر یک عکس! زمان پخش پایتخت ۷ اعلام شد + جزئیات فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمود حکیمی در بیمارستان جدیدترین اپرای «پرواز همای» روی صحنه + جزئیات روز سینما تبریک ندارد! سینماگران چقدر امنیت شغلی دارند؟ فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان‌رضوی منتشر شد اکران «شه‌سوار» در سینما آغاز شد تجلیل از ستارگان مطرح در جشن تورنتو ۲۰۲۴ برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز وضعیت سینمای ایران از نگاه بابک‌ خواجه‌پاشا، کارگردان «در آغوش درخت» پیشنهاد‌هایی برای قرار گرفتن بلیت سینما در بسته تفریحی خانواده‌ها یک چهارچوب شکنی هنرمندانه در گالری «هنگام» «بشوی اوراق اگر هم درس مایی» | یادی از برخی استادان فرهنگ و ادبیات که در شاعری نیز دستی داشتند
سرخط خبرها

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۹۴۴۳
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
جشنواره «نانو و رسانه» با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری‌های نانو و میکرو از سوی ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری‌های نانو و میکرو، هر ساله جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند.

شرایط حضور در جشنواره:

– آثار ارسالی باید پیرامون موضوعات و رویداد‌های مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو باشد.

– آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه سال ۱۴۰۲ تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ از طریق رسانه‌های رسمی، صنعتی، دانشجویی و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

– هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

– محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

به نقل از ستاد نانو و میکرو، علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه می‌توانند با مراجعه به سایت nanomedia.ir آثار خود را ارسال کنند.

در جشنواره نانو و رسانه، همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر می‌شوند. برای این منظور، محتوا‌های منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و بر اساس معیار‌های کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->