پلیس راهور برای رعایت نکردن مقررات حمل بار چقدر جریمه در نظر گرفته است؟ ۲ فوتی در پی حادثه قطار باری هرمزگان واژگونی خودرو در بزرگراه سبزوار_ نیشابور ۶ مصدوم بر جای گذاشت افزایش مصرف آنتی‌بیوتیک و مقاومت دارویی با تشدید آلودگی هوا تلاش ۲۰ آتش‌نشان برای اطفای حریق گسترده در بزرگراه امام علی (ع) در مشهد+ویدئو طوفان یاگی در چهار کشور آسیایی، ۲۸۰ قربانی گرفت تأیید اولین واکسن آبله میمونی برای استفاده جهانی (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت شدید ۲ کارگر بر اثر سقوط یخچال در سبزوار (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو پارس در خیابان گلشهر مشهد تسهیل دسترسی به واکسن پنتاولان در کشور هشدار سازمان هواشناسی در مورد فعالیت سامانه بارشی (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه برای مناطق شمالی استان کشف ۹.۵ کیلو طلای قاچاق در هنگ مرزی تایباد (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور از امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) بیش از ۸۰ هزار بیمار در خراسان رضوی از خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص استفاده کردند تجویز شیر مصنوعی در روستاهای سبزوار ۵۶ درصد کاهش یافت ترافیک سنگین در چالوس (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جلال آل احمد مشهد برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه چراغچی مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنح‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠٣) | آغاز کاهش دمای روزانه از فردا ترافیک پرحجم در پل غدیر، میدان شهید فهمیده و تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) شرایط بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج اعلام شد + جزئیات دستگیری سارقِ ۳۸ کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۲ شهریور ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت روز عاشورا در کرج (۲۷ تیر)

  • کد خبر: ۲۳۹۵۳۵
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
  • ۴
شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت روز عاشورا در کرج (۲۷ تیر)
فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت در روز عاشورای حسینی در کرج خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه اظهار کرد: با عنایت به انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر حضور چند دختر بی‌حجاب در دسته عزاداری روز عاشورا و خدشه‌دار شدن احساسات عزاداران حسینی در سراسر کشور؛ پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس استان قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش برای شناسایی هویت هنجارشکنان گفت: همه این افراد پس از شناسایی به پلیس استان البرز احضار شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حرمت‌شکنی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) را برنمی‌تابد و بنابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مهمان
Singapore
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
5
چهار ساله که ساب ماشینمونو دزدیدن
نزدیک به هفت ساله که ضبط ماشینمونو دزدیدن
عکس و فیلم هم از طرف داریم اما پلیس چی کار میکنه ؟
مریم
India
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
4
2
این آشغالای دهه هشتادی و نودی شورشو در آوردن تقصیر پزشکیانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
3
1
نشان از تربیت خانوادگی اینان است که باعث افتخار پدر و مادرشان شدند. حرمت شکنی هم حدی دارد. امام حسین برای چه قیام کرد ؟ فلسفه این همه مرارت و سختیهای امام و همراهانش چه بود؟ تا ما انسان باشیم و پایبند به اخلاق. این بی اخلاقی ها نشان از بی فرهنگی است که حرمت امام را هم نداشتند. وای بر ما
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
2
0
مامورین قانون زمان وقوع تخلف کجا بودند چرا همانجا برخورد قاطع با متخلفین صورت نگرفته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->