پزشکیان: ما باید عدالت را پیاده کنیم هلاکت یک افسر عالی‌رتبه صهیونیست در مرکز غزه (۷ شهریور ۱۴۰۳) اعلام جرم دادستانی علیه باران کوثری و رخشان بنی‌اعتماد سه رزمنده جهاد اسلامی فلسطین در سوریه به شهادت رسیدند (۷ شهریور ۱۴۰۳) جنگنده ناشناس در سوریه سقوط کرد (۷ شهریور ۱۴۰۳) وزیر نفت دستور لغو شکایت‌ از اصحاب رسانه‌ را صادر کرد آیت‌الله علم‌الهدی: در مقابل سم‌پاشی‌های رسانه‌ای علیه انقلاب بی‌تفاوت نباشیم | زنان خراسانی پیشتاز در ایفای نقش اجتماعی دیدار سفیر ایران در لبنان با همتای فرانسوی خود با محوریت غزه ترامپ دوباره دادگاهی می‌شود سرلشکر باقری: قطعا پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را حساب شده خواهیم داد رهبر انقلاب: ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری‌های بیشتر ایران و ترکمنستان وجود دارد عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی (۷ شهریور ۱۴۰۳) تل‌آویو می‌گوید که ایران در حال تدارک جبهه دیگری برای حمله به اسرائیل است پزشکیان: توافق گازی با ترکمنستان اقدامی راهبردی برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه است ماجرای معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟ ایران و ترکمنستان ۴ سند همکاری مشترک امضا کردند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ملت فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه امت اسلامی است دیدار رئیس دفتر فرمانده کل قوا و وزیر دفاع طرح تغییر در روند عضویت اعضای هیئت رئیسه در کمیسیون‌های مجلس بررسی خواهد شد نشست مشترک دولت و قوه قضائیه به میزبانی دولت برگزار شد وزیر خارجه ژاپن در گفت‌وگو با عراقچی: تشدید تنش‌ها به نفع منطقه نیست
سرخط خبرها

نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است

  • کد خبر: ۲۳۹۵۷۶
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است
نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرم و ابایی، اقدام به کشتار فلسطینی‌های نیازمند حمایت اعم از زنان، کودکان، سالخوردگان، روزنامه‌نگاران و کادر درمان کرده است و جنگ غزه به عنوان بزرگترین کشتار دسته جمعی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره غزه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به زندگی فلسطینی‌ها و اسرای صهیونیست در نوار غزه یا کرامت انسانی هیچ‌گونه توجهی ندارد.

وی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل سوال کرد: برای متوقف کردن اقدامات جنون آمیز و جنگ نسل کشی نتانیاهو چه اقدامی انجام می‌دهید؟

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: نباید منتظر ماند تا این جنگ در غزه به یک جنگ دینی بی پایان تبدیل شود.

ریاض منصور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرم و ابایی، اقدام به کشتار فلسطینی های نیازمند حمایت اعم از زنان، کودکان، سالخوردگان، روزنامه‌نگاران و کادر درمان کرده است و جنگ غزه به عنوان بزرگترین کشتار دسته جمعی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز گذشته در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) با اشاره به حملات جنایتکارانه مکرر ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی، هر نقطه از نوار غزه را یک قتلگاه احتمالی دانست.

گوترش در ادامه نوشت: حجم ویرانی ها در غزه، غیر قابل درک و غیر قابل قبول است و هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.

با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->